Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
En dat allemaal voor een 2-jarige hahahaha. Ben eigenlijk vooral erg blij met de betadinezalf, pony loopt toch altijd wel een keer een wondje op en dan is t enorm fijn spul, geneest allemaal net even wat sneller. Hij heeft ik weet niet hoevaak wondjes gehad op zn neus (t is gelukkig geen brokkenpiloot maar hij stoot zn hoofd wel heel vaak
) en niks meer van te zien en was altijd binnen no time weer genezen.. Heb verder nog een zooitje spullen voor de show maar heb die er maar niet bij gezet, wordt t helemaal zo'n lange lijst
Ik heb suppeerrrr veeeeel spullen!!!
En ik denk dat ik de helft nog ben vergeten opschrijven ook...

Leuk vooruitzicht mag ik lekker shoppen 
)
Je kan gaan overdrijven zoals ik
Maar ik kan gewoon geen afstand nemen van mijn spullen... Ik hou gewoon alles bij!
)moonfish13 schreef:Ik zou het gewoon simpel houden als ik jou was.. Je komt er vanzelf achter wat jij nog nodig denkt te hebben.
-poetskist met inhoud
-zadel met toebehoren
-lederspul
-2 dekjes
-hoofdstel met bit
-zweetdeken
-halster met touw
-longeersingel
-longeerlijn
-longeerzweep
Dan ben je er wel aardig hoor, maar je kan alles zo gek maken als je zelf wil.
Zo heb ik tig bitloze hoofdstellen.. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.![]()
Verdere dekens zou ik lekker aanschaffen als je zelf denkt dat je het nodig hebt.
De maat weet je toch nog niet, en je merkt het vanzelf als je een natgeregend of teddybeerpaard niet handig vind.
Maar goed, ik weet dat veel meiden dit leuk vinden...).
)