. Er zijn vast nog wel dingen vatbaar voor verbetering, maar aangezien Eclipse nog behoorlijk groen is in het springen horen jullie mij niet mopperen. Een van mijn liefste vriendinnen (Tamara) was gezellig op bezoek en heeft foto's gemaakt :

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Er zijn vast nog wel dingen vatbaar voor verbetering, maar aangezien Eclipse nog behoorlijk groen is in het springen horen jullie mij niet mopperen. Een van mijn liefste vriendinnen (Tamara) was gezellig op bezoek en heeft foto's gemaakt :

ziet er goed uit hoor!
!
(ik plaats nooit foto's, geloof dat ik me even moet verdiepen in de regels...hihi)
) gezeten en voor het eerst in jaren los (dus zonder aan een longeerlijn geknoopt te zijn
) gestapt en gedraafd. Voor het gros van jullie niets bijzonders, maar voor mij een hele grote overwinning
. Bravere paarden dan Gimmy zijn er denk ik niet te vinden, dus hij is voor mij het beste paard om mijn vertrouwen weer terug te krijgen. Er kunnen paarden naast hem ontploffen, mensen vallen, kinderen gek doen, honden de bak in scheuren etc., hij zal daar allemaal niet op reageren en dat is voor mij nu wel heel prettig (en belangrijk)>
Knap paard!! vikki schreef:Bedankt voor het verplaatsen Leo(ik plaats nooit foto's, geloof dat ik me even moet verdiepen in de regels...hihi)
Sabina; ik heb na een behoorlijk ernstig ongeluk van mijn merrie zo lang niet gereden, dat ik helaas bang ben geworden. En Eclipse is af en toe nog erg jolig, dus dat is geen goed idee. Toevallig heb ik vandaag op het paardje van mijn vriendin (die op Eclipse rijdt) gezeten en voor het eerst in jaren los (dus zonder aan een longeerlijn geknoopt te zijn
) gestapt en gedraafd. Voor het gros van jullie niets bijzonders, maar voor mij een hele grote overwinning
. Bravere paarden dan Gimmy zijn er denk ik niet te vinden, dus hij is voor mij het beste paard om mijn vertrouwen weer terug te krijgen. Er kunnen paarden naast hem ontploffen, mensen vallen, kinderen gek doen, honden de bak in scheuren etc., hij zal daar allemaal niet op reageren en dat is voor mij nu wel heel prettig (en belangrijk)>