Misschien is dit stom om te plaatsen maar ik doe het toch!!
Nou was ik gister met het paard wat ik op proef heb naar de clubles (je kan natuurlijk wachten op commentaar, want dat is er altijd wel)
Nou had iemand (die iemand is een goede paardenfokker) mij zien rijden en had de vriend van mijn moeder helemaal opgebeld
om te zeggen dat hij het paard niks vondt en dat het helemaal niks zou worden met mij en het paard.Dat vindt ik nogal kort door de bocht, maar goed het is wel iets waar je van gaat nadenken..Hij heeft er uiteraard verstand van.. (hij heeft daarna ook zelfs meteen mijn instructeur opgebeld)
Dus wat zouden jullie doen in z'on geval? is dit een serieuse waarschuwing of iets anders?
Ik heb het paard op proef dus zit nergens aan vast maar het is wel vervelend om zoiets te horen..
Het paard is 9 jaar en er is nog weinig meegedaan.(geen wedstrijden enz meegereden) (ik heb al een topic geopend met rijden in de picture)
Ik heb mijn andere paard verkocht omdat wij geen klik hadden,(ze was te veel paard voor mij en de baas over mij) toen had ik eindelijk een ander paard gevonden, die werd afgekeurd.. dus nu 1 op proef en het zit weer niet helemaal mee geloof ik...
Misschien zijn er mensen met zulke ervaringen?
Hou het aardig aub!