ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 06:28

DaiSyJaCcO schreef:
me ouders waren erbij toen het gebeurde op msn Huilen we hebben de politie gebelt die kennen der niet veel aan doen Verdrietig Huilen dit zijn geen geintjes meer Huilen Huilen hij blijf zeggen ik pak je net zoals ik je paard heb gepakt Huilen Huilen kheb nu met telefoon uitgezet Huilen Huilen kben zo bang


telefonische bedreigingen kunnen ze zeker wat aan doen (nummer checken ed). Dus ga aangifte doen want dit gaat van kwaad tot erger......

mariskaLover

Berichten: 1245
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 08:47

ze heeft ook al aangifte gedaan.
hoe gaat het nu met je?
ik denk dat iedereen erg benieuwd is of er al verandering is.

succes groetjes

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 08:55

ik heb volgens mij nog nooit gereageerd op dit topic maar wel altijd meegelezen, echt afschuwelijk wat er is gebeurd... en dat je nu nog zo "achternagezeten" word Boos! k ben heel benieuwd of er alweer verandering is.... in ieder geval heeel veeeeel sterkte!!!!!!!! Ach gut

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:51

wooow dt is inderdaad echt erg hoor
het moet zeker een bekende zijn!!!!
maar wie?dat is voor iedereen een vraag
zet je pony ergens anders neer waar er echt NIX met hem kan gebeuren,en ga naar de politie!!!
ik hoop echt dat ze die gek zo snel mogelijk te pakken hebben!!!!
ik weet niet hoe oud je bent?
maar al ben je jong of ouder,het is evengoed verschrikkelijk!!!!
en zelfs op msn daar word je inderdaad bang van en het is juist goed dat je het ook op bokt hebt gezet bij VvdD
zo krijg je juist allemaal advies wat je zou kunnen doen!!!
nou meissie
heel veel sterkte en succes!!!!

groetjes -x-x-x- Anneloes

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:08

ja, ben ook benieuwd hoe het eigenlijk is nu, heb al even niks meer gehoord

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:22

hoi k heb ook altijd al mee gelezen. vind het echt heel erg wat er gebeurd is (heb wel een pbtje een keertje gestuurd....) en ook ik ben benieuwd hoe het nu met je is!

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 15:32

ik ga binnekort naar een mevrouw die die me blijkbaar meer ken vertellen en ze vermoed(ze heb foto's gezien van daisy en mij enzo) dat het een goeie vriend van me is .. maar aan de ene kant wil ik het erg graag weten omdat ik me niet meer veilig voelt om het land enzo maar aan de andere kant wil ik het weer helemaal niet weten want als het dalijk een goede vriend van me is wordt ik gek!!en daarvoor ben ik erg bang... in de herfstvakantie ga ik der heen met een vriend van me
bij me paardjes gaat nu gelukkig alles weer goed
volita was een beetje erg ziek 2 weken geleden maar gelukkig nu niet meer !! het gata nu weer super met der

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 15:33

ik ga binnekort naar een mevrouw die die me blijkbaar meer ken vertellen en ze vermoed(ze heb foto's gezien van daisy en mij enzo) dat het een goeie vriend van me is .. maar aan de ene kant wil ik het erg graag weten omdat ik me niet meer veilig voelt om het land enzo maar aan de andere kant wil ik het weer helemaal niet weten want als het dalijk een goede vriend van me is wordt ik gek!!en daarvoor ben ik erg bang... in de herfstvakantie ga ik der heen met een vriend van me
bij me paardjes gaat nu gelukkig alles weer goed
volita was een beetje erg ziek 2 weken geleden maar gelukkig nu niet meer !! het gaat nu weer super met der er staan nu weer foto's in me profiel kijk maar even Lachen

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:02

Fijn dat het goed gaat met je andere pony's! Maar ik kan er nog steeds niet bij dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen!! heeft die aangifte nog iets opgeleverd? en heb je nog geprobeerd om de krant erbij te halen?
Ik wil je heel veel sterkte wensen, en je weet het he: heel bokt staat achter je!

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:45

Idd dat het goed daat met je andere pony's!..Verder heb ik erge medelijden met je!...wie dat dat nou Boos!:(

chiroety

Berichten: 89
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: edegem (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:10

ik hoop dat je de dader vind Stoom uit je oren want ik vind het echt verschrikelijk Huilen Huilen wat er gebeurd is ik hoop dat je nog een leuke tijd tegemoed gaat met je andere pony's sterkte Ach gut Ach gut

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:56

Heey wat verschrikkelijk allemaal, maar
kan je je niet aanmelden op je msn en een ander msn adres
aanmelden en dan op die gaan zitten en kijken wanneer die iemand
online komt en tijden opschrijven. Zo kan je mensen die je kent bijvoorbeeld al uitsluiten omdat ze bijvoorbeeld op dat moment ergens anders waren. Misschien een gespek aanknopen met die persoon, en goed op zijn typ en praatgewoontes letten. Heb je temaken met iemand die simpel taalgebruik toepast, of juist moeilijk iemand die veel in het engels zegt, spelfouten. Probeer kleine dingen te achterhalen zoals, vragen stellen van ben je naar bijv een voetbalwedstrijd geweest, want dat was zoown goed spel. Enz.. probeer alles helemaal uit te pluizen en maak ook een logboek waarin je alles opschrijft. Let op kleine dingen. Hopelijk kan die vrouw je meer vertellen, ikzelf heb veel respect voor zulke mensen en door met haar te praten kan ze misschien ook een duidelijker beeld vormen van die persoon. Veel suc10
Bar

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 22:32

dank je wel allemaal
nee die aangifte heb niks geholpen eigelijk ze doen der niks meer aan ze kennen der niks meer aan doen zeggen ze en lodewijk wil der niks meer over horen ... dus als ik der over begin wordt die boos Verdrietig
ik ben nou alles op alles aan het zetten om de waarheid uit te zoeken ik ga in de herfstvakantie een mevrouw opzoeken die me daarbij gaat helpen om de waarheid uit te zoeken
morgen vertel ik meer ik ga naar bed lange dag geweest Ach gut
groetjes chantal
en allemaal alsnog bedankt Bloos Lachen Ach gut

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:43

heel veel sterkte meissie!

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:08

Heel veel succes, het is echt belachelijk, wie dit ook moge zijn... Haal desnoods ook een beetje info uit je profiel voor andere idioten die zoiets met je uit willen halen!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:17

Hee meis, wat erg voor je zeg! Ik kan mij je angst heel erg goed voorstellen....ik zou dag en nacht in de wei zitten, mijn paarden verhuizen etc.

Maar als de politie niets kan doen....is het dan geen idee om eens een brief te schrijven naar Peter R. de Vries??? Klinkt misschien raar, maar ik heb hem wel eens vaker dit soort enge bedreigingszaken zien oplossen.....

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:20

lijkt mij ook een goed idee franca, hij neemt je tenminste serieus

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:51

Ik heb ook meegelezen maar niet gereageert.
Alsnog sterkte en succes.
Hoop dat het 1 en ander bij die vrouw iets gaat opleveren.

Ik ken verder nog wat mensen uit de "paranormale" wereld.
Zal eens kijken of een foto van jou en Daisy hun iets zegt.
Als jij dat goed vindt tenminste?
Wil je natuurlijk geen valse hoop geven.


Sterkte Syl

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:04

Inderdaad Peter R de vries nij neemt je serieus en waarschijnlijk pakt hij die gek ook en anders schrikt het hem vlink af denkl ik nou heel veel sterkte meid

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:04

ik heb net pas je bericht gelezen..... maar wat een ei kel zeg gatverdamme..... Ik zou ook niet meer lekker slapen en bij de paardjes gaan zitten. En dat van Peter R de Vries vind ik zo gek nog niet. Sterkte ermee!

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 15:09

ik zit er wel overna te denken om peter r de vries der bij te halen ... maar aan 1kant ben ik bang daar voor zelfde geld ga die wraak nemen om jacco of volita Huilen
sily heb me aangeraden om met een meneer te praten dat ga ik nu dus proberen en ik hoop dat we verder komen
groetjes chantal.. Ach gut

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:03

ik hoop echt dat je erachter komt!!!
fijn dat er zoveel mensen je willen helpen!!
je komt er wel achter!

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 17:01

i hope so ... Verdrietig

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:32

IK VIND HET EGT HEEL ERG VOOR JE!!!!!!!! HOE KAN ZO IEMAND DAT NOU DOEN.. HEEL VEEL STERKTE!!

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:26

ja, inderdaad, heel veel sterkte meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!