ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
user10033
Berichten: 47
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 16:03

Dit is echt te gek voor woorden en al helemaal dat de politie denkt dat je gestoord bent ofzo. Echt niet normaal meer. Wat vind de staleigenaar hier allemaal van?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:11

(schop)

heb je al weer iets gehoord?

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:14

jeempie ....das wel heel erg !!

inderdaad keij eng !!!
ik hoop voor je dat het snel voorbij is...........

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:30

Jah ben ook wel benieuwd of er nog wat gebeurd is.....

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 22:55

ik schrok me echt waar de pleuris!!!
meisje toch..wat erg!!!
als je maar weet dat ik er voor je ben hey!!
en 1 ding...keep fight!!!!!!

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:18

Als ie op de huistelefoonn belt moet je gewoon de ptt inschakelen en t proberen uit te leggen. Als jdat niet werkt zou k gewoon de politie lastig blijven vallen, ze worden vanzelf gek en dan helpen ze je wel! Hart van Nederland zou idd n oplossing kunnen zijn. Dr kijken vrij veel mensen naar en t is een actueel onderwerp. Dr is al eerder wat over geweest. K zou t gewoon proberen!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:23

oh my god, dit is echt serieus zeg! niet te doen, wie doet zoiets nou??? soms ben ik zelfs bang om gewoon de deur uit te komen, zonder wat jij nu hebt meegemaakt. zo je paard afpakken, hoe kunnen ze, ik zou ook in enorme angst leven, wat erg!!

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:48

AnnaBabs"]
[quote="Sammm schreef:
Enne, je weet het he, wij bokkers staan altijd voor andere bokkers klaar!

Desnoods houden we een actiedag bij de politie voor de deur als die niks willen doen!


Moet te regelen zijn ja!
zijn ze nou helemaal!! moet je eerst vermoord worden ofzo voordat ze geloven dat je niet gek bent?
sterkte meis! en idd blijf anoniem op het internet!
[/quote]

Zeker weten ben ik ook van de partij en als de politie niks doet, nemen we zelf wel actie en is het voor hem niet te hopen dat we hem te pakken krijgen Boos!

Veel sterkte Ach gut

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:54

Ik denk dat het niet de dader is, de persoon die je opbelt en die in je MSN opduikt. Is mijn gevoel.
In je MSN opduiken is toch een open poort op je pc waardoor hij kan opduiken en je naam veranderen. Dat hoort niet zomaar te kunnen.
Ik denk dat deze persoon hier op bokt dingen heeft gelezen over je of elders op internet. De persoon is ziek bij zijn kop en die zal je gewoon zitten narren. Je naam heeft waarschijnlijk in de kranten gestaan (volgens mij was het ook op tv Rijnmond te horen) dus je telefoonnummer is zo opgezocht.

Probeer wat te regelen met de internetprovider of met iemand die verstand heeft van pc's om het lek op te sporen waar ze je pc binnenkomen. Verander desnoods je telefoonnummer en kijk eens of het wegblijft. Je telefoonnummer niet laten opnemen in telefoonboeken. Dan merk je vanzelf of het een goede bekende is, die heeft je telefoonnummer zo weer te pakken!

Hou je taai!

melodica
Berichten: 68
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:40

Meisje, als jij een lange adem hebt, win je het. Wij hebben ook eens meegemaakt dat mijn broer maandenlang gepest is. Ramen ingooien, dreigbrieven, ondertiteld met 'broken window'", ruiten van de auto tot 4 keer toe ingooien. Door goed na te denken en gebruik te maken van kleine foutjes van de daders wisten we in welke hoek we het moesten zoeken. Naar de politie en ook vertellen in welke richting je denkt. Echt officiele aangifte doen, elke keer als er iets gebeurt!!! Toen hebben we een camera gezet in het donker in de gang en hadden opnamen van de dader die het raam weer ingooide. We kenden hem niet. Toen zijn we met een aantal mensen nachtenlang gaan posten, met mobilofoons en een vriend van mijn broer die bij de politie werkt. Het heeft lang geduurt, en we wilden al opgeven. Toch had ik toen het gevoel: nog een keer want ze komen terug. En ja hoor, we hadden ze, de politie was er binnen een paar minuten, maar we hadden kentekennummers, dus 2 auto's die ontsnapt waren werden binnen een half uur kriskas door de stad aangehouden. Het bleek een jongen te zijn waarvan wij het al dachten, met een paar vrienden. De echte dader was een eigenlijk best zielige jongen die mee mocht doen als hij maar met die bakstenen gooide, want hij kon het hardst lopen!!!!!! Ze zijn allemaal veroordeeld. Het was een heerlijk gevoel om in de rechtbank oog in oog met hen te staan en te zien hoe klein ze dan nog zijn. Houd moed en vraag hulp bij ieder die je echt vertrouwd.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:11

Jee, verschrikkelijk, ik zie dit bericht nu pas omdat het weer omhoog gepost is.
De mensheid van tegenwoordig heeft geen greintje fatsoen meer in zich. Ze zouden zich moeten schamen, kapot gaan in hun ziel aan het feit dat ze een pony hebben vermoord. Niemand verdiend het om zo zijn graf te vinden, en dan zeker geen dieren.
Laat het hier niet bij zitten meis!
Maak je sterk, ga door, vecht voor je verloren pony. Ooit moet de dader(s) boven water komen en kun je ze straffen voor het geen wat ze jou en je pony hebben aangedaan.

Probeer net zo als velen hebben gezegd bij de PTT je telefoon nummer te veranderen, zorg voor een nummermelder.
Ik heb ISDN van wegen internet daar bij kan ik op mijn computer pricies zien wie mij belt, een stalker bel ik dus ook gewoon zonder een beetje medeleiden terug en ik geef ze aan bij de politie.

Om er achter te komen wie er via internet je lastig valt is een hele kleine moeite. Ik wil je daarbij ook zeer graag helpen... de dader hoeft dan alleen maar in die val te trappen.

De dader vinden die werkelijk je pony vermoord en misbruikt heeft is een groter karwei. Ik denk dat het niet veel nut heeft om de politie te overladen met telefoontjes. Zelf er naar toe gaan, een groep mensen die achter je staat.
Neem contact op met de mensen van dat vermoorde schaap, de eigenaaren van de shetland merrie waar een mes in haar vulva was gestoken en vervolgens doorgetrokken naar onder. Neem contact op met de eigenaaren van de paarden die na een nacht in de wei lappen vel kwijt waren. Zorg dat je sterk staat!
Overtuig mensen dat dit zo niet langer kan. En nog het belangrijkste, neem de moeite om je andere pony's en alle andere dieren te beschermen tegen nog meer kwaad.
Verhuis ze, het liefst s'nachts zo dat niemand weet waar ze heen gaan.
Niet naar een andere wei, maar naar een pension stal waar goed gewaakt en beveiligd word.
Dit moet opgelost worden, dit kan zo langer niet
Meis, bokt staat achter je!
Sterkte!
Laatst bijgewerkt door Mireille op 26-08-03 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:11

Boos! Boos! Boos! Hoe gemeen kun je zijn! Boos! Boos! Boos!
Jeetje ik vind dit hééééél erg voor jou! Boos! zal ik hem eens even pakken!! grrrrrrrr sorry hoor maar dit is neit normaal!!,kan me voorstellen dat je bang bent!! Boos! Boos! Boos!
Stoom uit je oren
Heb je je wachtwoord al verandert bij msn?,misschien kan je je telefoon nummer veranderen en alleen aan de mensen geven die je heeeeeeeeel erg geod kent die zoiets neit zouden doen en die je vertrouwt (bijf. je beste vriendin,je ouders) Boos! Ik snap neit hoe iemand zo kan zijn! Boos!
heeel veel sterkte en ik hoop dat dit gauw ophoud de dader word gevonden en dat ie een heeeeeeeele zware straf krijgt!!! Boos!
ooja wie heeft allemaal je msn wachtwoord?,z kan ej achterhalen wie het doet.
groetjes Samantha Ach gut

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:22

jemig heej... zit hier met tranen.. wat een gek en wat vreselijk. Ik lee fontzettend met je mee maar kan hie rop bokt niet uitdrukken wat er nuy door me heen gaat ik hoop dat je beseft dat ik voor je klaar sta als er iets is!! en kop op... denk maar aan daisy en vecht door!

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:33

echt vreselijk....
ik zou idd niet teveel info hier meer geven, stel dat die creep ook bokt leest..

krisv

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Diest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:27

sterkte...

Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:37

Ik heb even het een en ander uitgezocht, zoals dit overkomt is het volgende, weet het niet 100% zeker, maar de politie is volgens dit artikel verplicht je aangifte op te nemen, ook al kunnen ze niets doen:

Art. 163 Sv:
lid 1: De aangifte van eenig strafbaar feit geschiedt mondeling of schriftelijk bij den bevoegde ambtenaar, hetzij door de aangever in persoon hetzij door een ander, daartoe door hem van eene bijzondere schriftelijke volmacht voorzien.
lid 2: De mondelinge aangifte wordt door den ambtenaar die haar ontvangt, in geschrifte gesteld en na voorlezing door hem met den aangever of diens gemachtigde onderteekend. Indien deze niet kan tekenen, wordt de reden van het beletsel vermeld.
lid 3: De schriftelijke aangifte wordt door de aangever of diens gemachtigde ondertekend.
lid 4: Doet er niet echt toe.
lid 5: Tot het ontvangen van aangiften bedoeld in de artikelen 160 en 161, zijn de opsporingsambtenaren, en tot het ontvangen van van de aangiften bedoeld in art. 162, de daarbij genoemde ambtenaren verplicht.

Zelfs als het een klachtdelict betreft hier zijn agenten verplicht om je klacht op te nemen!

Als ik jou was zou ik dus idd nogmaals naar de politie stappen, ze zijn verplicht je aangifte op te nemen, ook als ze er verder weinig mee doen! Hebben ze er toevallig geen reden bij gegeven waarom ze je aangifte niet op konden nemen?

Ik hoop dat je hier iets verder meekomt, zet je telefoon aan, maar geef hem bijvoorbeeld aan je moeder, zodat zij op kan nemen op het moment dat er iets gebeurd!

Heel veel sterkte ermee, en als je nog vragen hebt pb je maar!

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:14

Is het niks om idd met n stel bokkers naar t politiebureau te gaan? En maybe met die mensen van dat schaap en van die andere pony? Tell me, desnoods spijbel k van school, doe k nu ook al af en toe dus maakt t nie veel uit.

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 19:14

mensen sorry dat ik heel lang niks heb laten horen vanwege deze klote situatie was ik bij me moeder en daar kon ik niet op msn Verdrietig vanavond schrijf ik iedereen terug echt allemaal bedankt voor jullie steun het heb me echt geholpen Bloos
echt lief ken wel janken echt keilief Bloos

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:30

Maar Kpn heeft dan ook de naam van de eigenaar van de telefoon!, en misschien met hulp van de politie dat ze je die geven en dan ben je al een heel eind verder. Verder is dit een vreselijk verhaal en we zullen je allemaal bijstaan, om dit vol te houden. We hopen allemaal dat hier snel een einde aan komt!!

Heel veel sterkte,

Kirsten

p.s check alle e-mailadressen van msn (ook onder opties), want hij kan alleen in jouw msn, als jij hem ooit geaccepteerd hebt. (weet ik van iemand die informatica studeert!)

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:23

Misschien ZIJN telefoonnummer op Bokt zetten? Kunnen we HEM met z'n allen gaan bellen... kijken hoe leuk HIJ dat vind.

Zoey
Berichten: 31
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:11

Tjeetje ik schrok echt toen ik je bericht las! Natuurlijk kun je het op bokt zetten! Het wordt me niet duidelijk of je ouders hier van weten?!
Bel in ieder geval de politie en wanneer je nog meer paarden hebt verplaats deze dan naar een veiligere omgeving. Een plek ver weg waar alleen jij en je ouders van weten.
In ieder geval heel veel sterkte en zorg dat je je angst op een of andere manier overwint!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:29

Je wordt er toch helemaal knettergek van.Wat voor een achterlijke wereld leven we!Als ze willen kunnen ze gerust achter de identiteit komen van de gene die jou lastig valt.ALS ZE WILLEN!!!!!!!Nee,er moet eerst iets nog ergers gebeuren dan het lastig vallen(alsof het vermoorden van een pony al niet erg genoeg is.Ik heb ook het idee dat het niet een en dezelfde
persoon is.Het is mij wel vaker opgevallen dat iedereen alles maar in zijn profiel zet.Ook die sites waar je alles over jezelf kunt vertellen(ik weet niet precies hoe je die noemt) Blond vind ik vreselijk.Iedereen kan alles van je te weten komen op deze manier.Dus ook dit soort idioten.Ik wens je heel veel sterkte!

Vanillia

Berichten: 7658
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:17

wat erg! ik zou in ieder geval naar de politie gaan en je paarden verplaatsen! verder sterkte en ik hoop dat die engert snel ophoud!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:50

Mischien een bekende die er gebruik van maakt van wat jij hem(haar?)in vetrouwen verteld?Ik wens je heel veel sterkte en succes!

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:28

Heel veel sterkte..
Wat lopen er toch rotmensen op deze wereld rond.. Stoom uit je oren