ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 17:30

echt heel erg , ik weet niet of het helpt maar mischien kan je een nieuw adres nemen en je oude toevoegen dan zie je precies waneer wat gebeurt , mischien heb je hier iets aan en voor de rest sterkte , ik kreeg egt een heel raar ge voel toenk het las

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:52

DaiSyJaCcO schreef:
ik ook niet ik hadt kpn gebelt nummer vragen ik heb het nummer ben al dagen aan het bellen hij sta uit dag en nacht sta het uit het lijk of die een telefoon aangeschaft heb om me te zieken Huilen

wat goed dat je het nr hebt!!!!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:11

ik zou idd ook even hier je hele profiel leeghalen. daar staat namelijk ook nog een e-mal ades enz. van je in.
In ieder geval heel veel sterkte verder.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:36

jeetje zeg wat erg!!...op een of andere manier moeten ze hem toch kunnen achterhalen hoor,vooral als hij belt,de politie kan heel goed zon gesprek traceren...het zijn echt geen geintjes meer...zon vent moet gevonden worden,en levenslang worden opgesloten! veel sterkte he meisje

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:53

er bestaan toch gevoellozen mensen op de wereld he!!!
dat is toch niet normaal!!!!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:16

Dit is echt niet normaal meer Stoom uit je oren . Echt verschrikkelijk voor je meis.
Maar ik denk ook niet dat degene die jou belt degene is die dat je pony aangedaan heeft (schrale troost). Probeer in ieder geval zo veel mogelijk dingen op te schrijven, van wat wanneer gebeurt.

Is er eigenlijk toezicht op stal? En zo nee, wie hebben er zicht op jouw paarden? Heeft niemand iets gehoord???? Probeer zelf eens wat na te vragen in de omgeving. Ga je altijd op dezelfde tijd naar stal? enzovoort.
Probeer alle puzzelstukjes bij elkaar te vinden.

Ik wens je heeeeeel veel sterkte en hoop dat ze die klootzak ('t zal waarschijnlijk geen vrouw geweest zijn) pakken en castreren!!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:22

Meid, hoe moeilijk het ook is, probeer er boven te staan! Het is gewoon een vuile profiteur die je bang wil maken nav dat gebeuren met je pony.

Blijf sterk! Je staat er niet alleen voor. Je ouders zijn er en ook wij van Bokt staan vierkant achter je!

Kop op!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:32

Oh! Meid wat erg! Al helemaal erg dat de politie niks (kan) doen/t!

Idd wat Tyrza zegt: Wees sterk! Heel Bokt staat achter je! E dat zijn er heeeel wat!

Heel erg veel sterkte!

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:56

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle vorige schrijvers. Sterkte. Doe vooral aangifte. En als de politie hiervan geen aangifte wil opnemen: Klacht indienen bij de hoofdcommissaris.

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:59

Idd, aangifte doen!

De internetprovider kan met gemak achterhalen wie er met jouw account heeft zitten rotzooien!

En misschien klinkt het wat raar, maar SBS6 (hart van nederland) wil zulk soort items wel uitzenden. Met jouw verhaal erbij kan het eea wat vlotter gaan op het politiebureau, en willen ze wellicht wat meer hun best doen...

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:36

CHANTAL KAN FF NIEJ ATWOORDEN!! ZE IS OP DE COMPUTER BIJ DR MA EN KAN NIEJ OP INTERNET KOMEN!!!!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:03

hoop dat het ondertussen al beter is met die gek?! Spijtig dat je niet dicht bij mij in de buurt woont, ken je geen mensen die zelf kunnen hacken?? Zo kunnen ze heeeeeeel gemakkelijk opsporen wie dit doet, kameraad van mij heeft dit ooit eens voor mij gedaan, toen heel mijn pc ondersteboven was gehaald door een "grappenmaker"

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:09

Gat wat vreselijk...
Ik werd ook een paar dagen gebelt door 1 of andere idote stomkop maar die belde naar mijn mobiel...neem ik op en zeg ik hoi ofzo...Hoor je geroesemoes en toen werd er opgehangen....Haha een paar keer heeft mn moeders vriend opgenomen maar toen begon hij me 1 uur 's nachts wakker te bellen...Toen heeft later een keer mijn oom opgenomen en die heeft gezegd: Idiote stomkop we weten nu wie je bent...Klootzak nog 1 keer bellen en we doen aangifte... Dan overbluf je ze een beetje. Maar bij jou is het wel een stuk erger omdat iemand eerst je pony vermoord heeft en je echt bedreigt....Ik heb ech medelijden met je. Ga eens met je vader naar de buren en vraag of je daar mag bellen. Dan ziet hij jou telefoonnummer niet en als je vader belt zal die wel meer schrikken dat dat ie een meisjes stem hoort...Is het misschien een banketstaaf van school ofzo die het verhaal van je pony kent?...Nou iig heel erg veel sterkte ermee en laat je even horen wat je gedaan hebt???

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:27

jemig wat eng!en heel veel sterkte met dit afschuwelijke verlies van je pony

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:15

hoi,
als je op msn gaat gooi dan al je mensen uit je lijst blokken en eruit gooien anders valt die sukkel mischien je vrienden vriendinnen lastig en krijg je ruzie nedt nu je ze zo hard nodig hebt.

steeds als je gaat internettejn verwijder dan je internet cookies zodat hij/zij niuet kan zien waar je bent geweest
ik hoop dat het gauw voor bij is
heel veel sterkte

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:49

Wat een sick motherf*cker man! Sjemig echt te erg voor woorden.... Stoom uit je oren dat er mensen bestaan die zo ziek in hun hoofd zijn....is er onlangs nog iemand ontsnapt uit een inrichting ofzo? Als ze hem vinden dan mogen ze heb van mij dezelfde 'behandeling' geven als hij bij jou pony heeft gedaan! Boos! Boos! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:55

Enne, je weet het he, wij bokkers staan altijd voor andere bokkers klaar!

Desnoods houden we een actiedag bij de politie voor de deur als die niks willen doen!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:48

Sammm schreef:
Enne, je weet het he, wij bokkers staan altijd voor andere bokkers klaar!

Desnoods houden we een actiedag bij de politie voor de deur als die niks willen doen!


Moet te regelen zijn ja!
zijn ze nou helemaal!! moet je eerst vermoord worden ofzo voordat ze geloven dat je niet gek bent?
sterkte meis! en idd blijf anoniem op het internet!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:11

ik kan de rest alleen maar gelijk geven. laat zo min mogelijk info vrij op internet, haal je emailadress hier weg....
en denk ook eens goed na. Degene die op jouw msn zit weet duidelijk je wachtwoord. heb je het ooit aan iemand vertelt, of heb je ooit op een openbare computer(bv op school) je wachtwoord ingetypd? en heb je felle ruzie met iemand? (een ex...)

en wat organisator en enkele anderen zeiden is ook heel belangrijk: hoofd omhoog! Zulke zieke mensen kicken nu eenmaal op mensen bang maken, en hoe angstiger jij reageerd hoe meer lol hij er aan heeft. gun het die kl**tzak( Schijnheilig srry voor het taalgebruik) niet dat jij je ongelukkig voelt!!!

en blijf maar gaan naar de politie, want als er echt weer iets gebeurd is het te laat!

veel sterkte nogmaals... Ach gut

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:56

jeetyje wat vreselijk!!! echt erg hou vol en probeer alles te doen om dingen te achterhalen heel heel veel sterkte!

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:35

Veel sterkte en succes!!
wat zegge je ouders ervan en de eigenaar van je paarden?

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 20:05

Jeetje echt heel erg!! Je moet de politie bellen en zorgen dat ze die wei extra goed in de gaten houden, en je kan ook een andere stal zoeken, DIT IS GEWOON NIET NORMAAL MEER!
Echt belanchelijk!!!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:01

Jee das heel erg, kan me voorstellen da je bang bent!!! Ik zou contact opnemen met de politie en het hele verhaal uitleggen, en je kan geloof ik ook contact opnemen met hotmail, of je veranderd alle dingen, dus je wachtwoord, en geheime vraag.....

Maar zoek in ieder geval hulp, want dit is super eng en gevaarlijk hoor!!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 14:25

Welke bokkers wonen er in de buurt??? (ik woon er jammer genoeg erg ver vandaan)
Spreek iets af om daar een paar nachten te waken ofoz (dit moet niet nog eens gebeuren!!!)

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:56

pmarena schreef:

En dat ziekenhuis wat je noemt in je profiel , zit dat heel dichtbij en zitten daar niet toevallig ook geestelijk niet zo fijne mensen ?

Dat is misschien ook nog een mogelijkheid....


ik dacht daar ook net aan mensen die je daar dagelijks zien en een beetje gestoort zijn Verward ? maar als het een bekende is zijn het meestal de mensen waarvan je het echt niet verwacht soms (nu niet je ouders of familie ofzo) maar toch wel goede vrienden Scheve mond

veel sterkte!! want dit kan echt niet! Boos!