nu faking it: yorin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:13

Ik heb het ook gezien, ik vind het onwijs knap! Ze ook wel goede paarden onder zich, maar die mentoren vond ik ook best wel streng..
En dat bedrijf en die paarden dat was wel om te kwijlen Kwijl

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:19

hm.......... zo'n programma was er precies hetzelfde (zelfde opdracht)een half jaar geleden op de belgische t.v. (of was dit helzelfde)

pmarena

Berichten: 48135
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:31

Dat Belgische programma was anders heb ik begrepen , maar wel hetzelfde idee.

Ik denk idd ook dat ze met ''riding a bike'' bedoelde : het is als fietsen , als je het eenmaal kan verleer je het niet meer Haha!

Zou wel lachen zijn als ze het ook zouden proberen met een dressuurproefje , dat is wel een poepie lastiger Haha!

Trouwens wel grappig dat die man zijn paarden daarvoor leent , hij moet toch met knap opgefrommelde tenen hebben toe staan kijken hoe ze dat paard elke keer langs de derde van die driesprong liet schieten *LOL*

Viel me op dat daar ook nog een stukje tussenuit was geknipt , wellicht dat hij het toen niet meer aan kon zien en zelf dat paard er even overheen gereden heeft Lachen

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:42

Ik vond het echt geweldig om te zien. En die andere ruiters met de wedstrijd waren echt slecht gewoon....snap niet dat die al zolang rijden... het paard was duidelijk wel een automaatje, maar toch een hele knappe prestatie...

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:48

Ja iss MissSol..Tong uitsteken

Maar echt goed hoor.. voor 4 weekjes..*LOL*

en pmarena dat denk ik ook hahaha..Tong uitsteken

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:03

orri schreef:
Allemaal keuzes Botervlieg *LOL*


Blij dat ik jou zo blij met jezelf heb kunnen maken, orri ! Tong uitsteken

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:40

op de Belgische TV moest een meisje ook in 4 weken tijd een parcours springen. Ze kreeg een paard waar alle knopjes goed aan zaten en die eignlijk met de ogen dicht overal overheen sprong. Het meisje begon vrij goed, maar kreeg nogal vlug schrik. toen is ze dr nog een keertje vanafgedonderd ook (paard was gewoon aan het galoperen, zij verliest haar evenwicht...)
verschillende malen gezegd dat ze het wou opgeven en op een gegeven moment meende ze het ook. Dus met de "mental coach" het meisje terug moeten overtuigen en dat is uiteindelijk ook weer gelukt.

toen, enkele dagen voor de wedstrijd als ik mij niet vergis, waren ze naar een oefenwedstrijd gegaan om eens te oefenen. Meisje vol zenuwen en stress, maar uiteindelijk toch het parcours rondgesprongen.

op de dag van de wedstrijd zelf werd ze idd gejureerd door Ludo philipaerts, als ik mij niet vergis ook Postelmans en de derde was een vrouw maar ik weet niet meer wie.
eerst moest ze met de jury praten die haar vragen stelde over haar paardrijverleden. Dat had ze met glans doorstaan.
maar toen ze moest springen kreeg ze terug schrik en is na enkele hindenis omgedraaid en wenend afgestapt.

alle juryleden konden de 'witte raaf'(zo heette dat programma) eruithalen vanwege haar opgave.

pmarena

Berichten: 48135
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:51

Aha , dat is dus idd PRECIES hetzelfde concept

Ook eerst een oefenwedstrijdje , ze is er ook een keer afgevallen Haha! (dacht dat ze het nu wel helemaal op een brullen zou zetten , maar ze lachte er gelukkig om) , ook een gesprekje vooraf en het parcoursje...

Wel jammer dat ze die spreekfout maakte tijdens dat gesprekje , anders had het haar waarschijnlijk nog helemaal gelukt ook om de jury te foppen Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:03

Sting schreef:
Maar die manegehoudster enzo, echt erg. Je gaat toch geen wedstrijd rijden als je paar vaak weigerd (of doe ik nou raar??)

die was HEEL onrustig met haar handen, had ze te wijd uit elkaar en totaal niet stil. maar op die laatste wedstrijd kon ik zo meeleven met Carolyn, je hoorde haar trillende en nerveuze adem en ik wist helemaal hoe ze zich voelde.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:52

Botervlieg schreef:
Waarom zat ik nou toch bij een veelgeprezen overgewaardeerde zeurfilm ('The hours') in het filmhuis waarvoor je lastiger kaartjes kon bemachtigen dan voor de Stones in Vredenburg,
terwijl jullie je allemaal thuis voor de buis 100 x beter hebben kunnen amuseren?

Zij zijn groot en ik is klein!^)^)


Bij de Stones ben ik geweest en geloof me, kaartjes bemachtigen was echt vreselijk moeilijk. Maar toch was ik nummer 179 Haha!
Sorry moest ik even kwijt.. het was zo'n ervaring!

poppie
Berichten: 48
Geregistreerd: 05-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:54

ik kan niets anders zeggen dan petje af voor die meid! ze laten niet alles zien op zo'n programma maar ik weet zeker dat ze keihard heeft moeten werken om het voor elkaar te krijgen. ik zou misschien ook wel een paar traantjes wegpinken van vermoeidheid en frustratie Huilen Huilen Huilen Huilen

maar onder ons zou ik een moord doen voor zo'n kans. wat een stal en wat een paarden! om van te Vingers aflikken

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! goed gedaan meid! OK dan! OK dan! OK dan!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:01

da's zo'n leuk programma! Ik heb die aflevering gezien dat een celliste van een orkest in 4 weken DJ werd! En ze werd er NIET uitgepikt!!
Hoe dat meisje veranderd was zeg, amazing !! Haha!
DJ Sian noemt ze zich.

Jammer dat ik deze aflevering gemist heb.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:09

Die DJ heb ik ook gezien. Dat was echt geweldig goed, echt goed gemixt en ze was helemaal los gekomen!
Gister heb ik ook gekeken en dat was ook heel erg goed. Tuurlijk was het een trutje, maar halloooo, niet iedereen staat de hele dag in de paardenzeik, en al helemaal niet met z'n goeie schoenen. Ook zag je duidelijk dat ze Cassius maar wat eng vond. Vond het superdapper dat ze er ondanks die angst en onzekerheden tóch op het knol stapte en ermee rondreed. Ze dééd het wel mooi ff!
Ik spring wel eens, maar lang niet zo hoog en ook niet zo'n parcours. Zij deed het mooi wel ff en what the heck dat ze een automaatje (leuk dier trouwens) heeft? Ik vond het een goede prestatie!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:15

Ik vond het ook een hele prestatie en daarnaast dacht ik nou de meeste mensen rijden al jaaaaaaaaaren en doen het haar niet na, knap hoor!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:43

he sjips ik zat te kijken en dacht dit heb ik al gezien, op Belgie dus concludeer ik. Was dus naar bed gegaan...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:29

Ik vond het ook knap hoor. maar hadden ze mij maar uitgekozen. Ik had het niet gehaald in vier weken hoor!

Tuurlijk had ze wel een paard waar alle knopjes opzaten. dat maakt het een stuk gemakkelijker.

En wat reden die andere op de wedstrijd belabberd zeg.

maar hoe heette die mentor nou? Jim....??

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:35

Komt er heel misschien nog een herhaling? Bloos

Trebho

Berichten: 65
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:43

Vergeet niet dat Shelley een danseres was en dat ze zo heel veel gevoel voor haar lijf en voor balans heeft wat heel positief meewerkt als je wilt leren rijden. Ook moet je niet vergeten dat het een echt stadsmeisje is die niet de mentaliteit heeft die vele paardenmensen wel weer hebben. Je mentaliteit omgooien is heel erg moeilijk. Ook heeft ze nooit echt zwaar lichamelijk werk gedaan denk ik dus dat is ook weer in haar nadeel. En je moet ook niet vergeten dat ze maar 1 ding hoefde te leren en dat is galoperen en een parcours springen. Dus in principe moest ze leren zitten en sturen.

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:03

Ik heb het gezien!
Ze kon beter springen dan ik kan.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:47

Ik heb het dus tóch kunnen kijken, een stukje. Bijna alleen het parcours, ik vond dat zij het op zich wel netjes reed. :J Maar die andere die reden echt niet zoalng als er gezegd werd!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:51

Annetje schreef:
Ik heb het dus tóch kunnen kijken, een stukje. Bijna alleen het parcours, ik vond dat zij het op zich wel netjes reed. :J Maar die andere die reden echt niet zoalng als er gezegd werd!


nee die ene oudere vrouw reed echt voor geen meter, zag je die handen! die ging van van een meter opzij naar de oren. Ik vind dat die shelley(carolien Knipoog ) had echt goed had gedaan, maar ik vond t wel een beetje een jankerd.

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:05

ocianx schreef:
hm.......... zo'n programma was er precies hetzelfde (zelfde opdracht)een half jaar geleden op de belgische t.v. (of was dit helzelfde)


heb ik ook gezien. Heb er wel eens mee in het echt mee gesproken want ze werkte in een winkel verderop

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:45

Heike schreef:
Ik vond het ook knap hoor. maar hadden ze mij maar uitgekozen. Ik had het niet gehaald in vier weken hoor!

Tuurlijk had ze wel een paard waar alle knopjes opzaten. dat maakt het een stuk gemakkelijker.

En wat reden die andere op de wedstrijd belabberd zeg.

maar hoe heette die mentor nou? Jim....??


Nee, Tim en Maryanne of zoiets

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:51

ik vind het wel een grappig progamma ik heb de kapper en de bodyguard gezien heb me er wel mee vermaakt

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 00:33