nu faking it: yorin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48136
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:55

Och , ze heeft natuurlijk puur het springen geleerd , hoe een parcoursje door te komen. Is al knap zat

Vind haar trouwens een erg nette zit hebben , in galop en halt dan , in draf was het nog niet geweldig Lachen

Ben benieuwd of ze ermee door is gegaan ook .

PascalB

Berichten: 1796
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:57

voor iemand die nooit een paard heeft gezeten is het zeker knap

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:57

Ik begreep dat ze altijd gedanst had, dat scheelt natuurlijk wel behoorlijk wat betreft balans en evenwicht.

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:57

Petje af hoor! OK dan! Ik vond het wel grappig toen ze de eerste keer die driesprong door moest, ze zat me daar een partij te schelden Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:58

knap gedaan hoor! en een heel erg makkelijk automaatje als paard, dat had die vrouw die al 35 jaar rijdt ook wel kunnen gebruiken Knipoog

enne 1.40 springen?kan ik met een E-pony *LOL*
met mn paardje ben ik net zoals die vrouw die alleen maar weigeringen had.....verschil moet er zijn haha

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:00

dat paardje liep gewoon het hele parcour voor haar..verder had ze idd meestal een best nette houding..

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:01

toch vind ik het nivo daar zeer laag...Iemand die al 35 jaar rijdt,zal toch heel wat meer overwicht en balans moeten hebben lijkt mij..
Ook die manegehoudster vond ik er een erg vreemde manier van houding op na houden..Voor iemand met die ervaring dan..
Dan durf ik echt te zeggen,dat ik met mijn 8 jaar al heel wat beter sprong..haha..hoezo arrogant Schijnheilig

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:09


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:21

Aangezien het programma Faking It heet: Zou het allemaal geen doorgestoken kaart zijn Verward

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:29

hier een belgië is een tijdje geleden ook een variant geweest waar een meisje 4 weken tijd kreeg om het tegen 3 proffesionele springruiters op te nemen. een hoop geklaag en gejank en ik durf ni en ik heb pijn... Clown . eerst een oefenparcours gesprongen en dat ging goed(voor iemand die pas 3weken op een paard zat) maar toen de echte wedstrijd bezig was gaf ze het na de 2de hindernis al op omdat ze niet meer durfde..

tja sommige mensen die nog nooit een paard van dichtbij hebben gezien lachen mij wel eens uit omdat dit zo een "gemakkelijke en onvermoeibare" hobby is.. totdat ik ze er eens opzet Extreme duivel (en dan schreeuwen ze hemel en aarde bijeen als ze de volgende dag met een spierkater opstaan Haha! )

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:14

Heb mijn reactie geschreven onder dezelfde topic onder algemeen. Het meisje is heel dapper. Veel dressuurmutsen durven na 10 jaar NOG niet te springen. en zij doet het in een maandje. Natuurlijk krijgt ze de beste opgeleide paarden, ze hoeft niets te doen dan balans te hebben en het paard niet te storen. Maar toch.....

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 07:02

Waarom mis ik dit soort dingen nou altijd Boos!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:02

Ik vind het echt onwijs knap!!!! Ik spring in 4 jaar niet zoals dat grietje in 4 weken springt. Petje af!!!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:38

Ik vond het heel leuk om t ekijken en ze deed het erg goed vond ik. Maarre heb ik nou gedroomd of was dat echt dta ze late terug kwam. Ik weet het nou niet meer zo zeker.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:39

Boos! Boos! Boos!
Ik heb he weer gemist! Ik zag de reclame en wou het z0o0o graag zien maar toen gingen we zelf naar de paarden en dat duurde weer een uur of 2 en we waren pas om half 11 terug Boos! Ik zag Faking It ook vorige week, ging ik kijken samen met mn vriend, ging over een man die schapen (wel eens) scheerde en die gingen ze veranderen in een kapper Haha! Was wel mooi maar ze hadden hem meteen door aan het eind..maar goed.
Gelukkig hebben jullie het wel gezien en erover vertellen Haha! Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:58

Waarom zat ik nou toch bij een veelgeprezen overgewaardeerde zeurfilm ('The hours') in het filmhuis waarvoor je lastiger kaartjes kon bemachtigen dan voor de Stones in Vredenburg,
terwijl jullie je allemaal thuis voor de buis 100 x beter hebben kunnen amuseren?

Zij zijn groot en ik is klein!^)^)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:05

'k Vond het heel knap wat ze deed, en dat na slechts 4 weken. Ik twijfelde wel of ze door zou zetten, ik vond haar wel een beetje een Pieperd.
Maar ze zette door en kwam foutloos rond!

Weet iemand of ze toevallig na het maandje rijles nog door is gegaan met rijden?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:06

Allemaal keuzes Botervlieg *LOL* Emiel Voest is een dansleraar geweest, zo zie je maar hoe bewust omgaan met je lichaam en balans effect kan hebben of het rijden Haha! Ik vond dat ze het goed deed, paard was ook een mooi automaatje

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:14

Ik heb het jammer genoeg niet gezien maar heb net die chat met haar zitten lezen. Op een gegeven moment zegt ze: It's like riding a bike and it's something I will never forget, but no, I don't want to be a showjumper.
Als fietsen? Ja dááááág echt niet. Beetje een rare opmerking paardrijden is toch ff een poepie moeilijker dan fietsen! Of ik begrijp de zin verkeerd.
Verward

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:25

ik heb het ook gezien en ik vind het wel knap ondanks dat ze de hele tijd liep te schelden..
Zij heeft maar mooi wel het lef om te springen en dat kan ik van mezelf niet meer zeggen, zo vaak van een paard gekletterd tijdens het springen dat ik nu niet meer durf dus ik kan met weemoed naar zoiets kijken..

Vorige week bij BNN at Work Bridget op een renstal gezien? was ook erg interressant!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:39

Ik heb het dus ook gezien, ik vond dat die andere mensen echt heeel belabberd reden, ik kan het heel wat beter en ik rijd echt nog geen 35 jaar Haha! (niet arrogant:)))
Op zich, als je zij dat ze pas 4 weken reed... best goed!
Maar die manegehoudster enzo, echt erg. Je gaat toch geen wedstrijd rijden als je paar vaak weigerd (of doe ik nou raar??)

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:47

Jammer ik had ook willen kijken maar mijn les liep uit gisteravond Scheve mond Had het wel even willen zien omdat er al zo weinig programma's over paarden zijn op tv.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:48

Nou petje af hoor, op dag 1 stond ze nog met haar hakken in de paardenpies met een vies gezichtje en 28 dagen later springt ze een parcours waar ik het lef nog niet eens voor heb. Echt knap hoor, en tuurlijk zat ze wat te miepen en te doen tussendoor, maar ik denk dat wij ons niet eens voor kunnen stellen wat het inhoudt voor iemand die nooit iets met paarden te maken heeft gehad.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:52

ja, dat programma is al op de belgische tv geweest.
meisje heeft echt moeilijke momenten doorstaan.

ze lieten haar (en nog enkele 'echte' ruiters) een parcour springen.

ludo philippaerts en nog enkele andere ruiters moesten haar deruit weten te pikken , wat niet lukte!

ze had wel een weigering geloof ik.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:07

Relly schreef:
Op een gegeven moment zegt ze: It's like riding a bike and it's something I will never forget, but no, I don't want to be a showjumper.
Als fietsen? Ja dááááág echt niet. Beetje een rare opmerking paardrijden is toch ff een poepie moeilijker dan fietsen! Of ik begrijp de zin verkeerd.
Verward


*Is amerikaans Cool en weet wat ze bedoelt*
Ze bedoelt...Als iemand leert fietsen, zwemmen, in haar geval paardrijden, dat ze dat dan ook niet snel gaan vergeten..Dan wel de BASIS het is niet zo dat ze nu iedere paard kan rijden maar het basis van erop zitten en BASIS rijden heeft ze nu zo'n beetje onder de knie..natuurlijk moet ze nog VEEL (!!!) leren maar het basis zit er volgens mij in.

Dat bedoelt ze.
Denk ik. Verward

Haha!

Doei, doei