Zondag 17/8 vertrokken we al om kwart voor 7 s'ochtends

Rond 9 uur waren we op de plaats van bestemming aangekomen. Eerst even wat koffie om wakker te worden en nog even zitten kletsen met de andere en toen gingen we de paarden halen uit het land. Het waren allemaal pony's. En ik was het al niet gewend om op pony's te rijden. Thuis rijd ik alleen maar op paarden dus dat was wel even wennen. Ik had een hele leuke bonte merrie genaamd rosa.
Toen iedereen zijn paardje had, gingen we poetsen. Wat waren ze smerig zeg, mijn handen waren helemaal zwart en was ie net schoon zat er al weer stof op kon wel blijven poetsen. Daarna gingen we ze op zadelen we reden western dus allemaal een westernzadel en ook een hoofdstel wat erbij hoort.
Rond 11 uur gingen we op weg eerst nog even wat foto's maken toen we erop zaten en daarna gingen we naar het bos toe. Daar aangekomen hebben we lekker gedraafd en gegaloppeerd enzo. Wat zit dal lekker zeg zo'n westernzadel vooral als je zo lang gaat rijden.
Rond 1 uur gingen we midden in het bos eten. De paarden hadden we in een omheining gezet en afgezadeld en toen gingen we eten. Rond kwart voor 2 gingen we weer weg. De paarden even gepoetst, die van mij had gerold dus die was erg zwart, daarna opgezadeld en weer opgestapt. Daarna zijn we weer verder gegaan.
Om 5 uur waren we weer terug op stal. Iedereen was erg zwart doordat het in de bossen zo stoffig was. Was wel leuk om te zien

Als die meiden en jongen die zo zwart waren. Ik had nog een zonnebril op, maar ondanks dat was ik ook aardig zwart in m'n gezicht. Op stal hebben we de paarden lekker afgespoten en toen weer op stal gezet, waar ze konden eten. Toen we gegeten waren gingen wij ook weer naar huis toe in de auto was ik weer in slaap gevallen, want het was wel erg vermoeiend zo rit. Maar we gaan zeker nog een keertje dit doen. Het is ook iedereen aan te raden.

Alleen nu heeft iedereen de volgende dag overal pijn in hun kont, nek en benen en andere plaatsen.

Ik hoop dat jullie die leuk vonden om te lezen en elke comentaar of iets anders is natuurlijk altijd welkom
groetjes Sabje