En, hoe hebben jullie gereden vandaag?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:57

Ik ben naar de domeinen geweest en ben daar tot 2 keer toe verdwaald. Er waren kuien, gaten, stronken en weet ik veel wat. Maar verder was het echt super!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:50

Hey,

we hebben (inmiddels gisteren) een beetje rondgecrossed. We zijn heel serieus begonnen, maar Chub's vriendinnetje was terug van vakantie en daar waren de paardjes schijnbaar erg blij mee...! Knipoog Zo hard mogelijk draven, af en toe een bokkesprong en kijken of ze elkaar konden inhalen in galop... Ach, zoiets mag ook weleens na al het werk van de afgelopen dagen Schijnheilig

Groetjes!

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:52

wat leuk dat je het vraagt Lachen Tong uitsteken
ik heb vandaag nog niet gereden maar gister heb ik heel lekker gereden
s'ochtends hebben we een stuk gestapt buiten en savonds gingen we ff echt rijden,ook buiten en toen ging het ook heel lekker.
De paardjes hadden er ookzin in geloof ik want ze gingen met hun oortjes naar voren nogal hard in galop Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:54

Ik had gisteravond les en dat ging super Schijnheilig Haha! Hij liep lekker nageeflijk en het ging gewoon lekker Mijn instructeur was ook zeer tevreden en zelfs mijn publiek aan de zijlijn vond het super gaan *trots* Tong uitsteken Volgende maand moet ik voor het eerst starten dus nog goed trainen maar iedere week gaan we weer vooruit danzij de lessen en het trainen.

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:56

suuuper
kheb buiten gereden
en het ging echt goed !!!
als het maar altijd zo goed ging Vingers aflikken Bloos! Tong uitsteken Knipoog Bloos
sluuuuutjes
Myrthe en Salto