Maarten heb ik er dus alweer opzitten. Hij had niks te doen en wilde wel eens komen kijken hoe fanatiek ik aan het trainen was voor zaterdag haha. Okee, hij kwam dus kijken bij mij op stal en heeft mij een poosje zien rijden op Jurga. Toen heb ik Jurga in de wei gezet met Harald en zijn wij erbij gaan zitten. (het ik-stond-erbij-en-ik-keek-ernaar-idee
) Gezellie gekletst en toen moest ik helaas naar huis. Morgen Mayo dus...daarover later meer...
Greetz Ilona

Vandaag met maarten was gezellie, we werden bijna onder de voet gelopen door een rondracende Jurga en Harald. Jurga: HOEZO, IK BEN MOE??? HEB HELEMAAL NOG NIET GEREDEN
...dus ga ik nu ff mijn frisheid eruit rennen en BOKKEN...ja, doodnormaal voor Jurga dat ze dat pas na het rijden doet haha
. En Maarten heeft mijn hond aan het werk gezien (Jurga). Bewijs dat ik mijn hond zo goed getraind heb dat ze naar iedereen luistert: ze volgt Maarten ook, al hield ze mij scherp in de gaten
!!!
. Pris, onze QUEEN OF ONLINERS is een beetje jaloers volgens mij: ze wil ook gewoon mee! Nou, Pris, wat let je??? Of ga je net morgenavond Leys verhuizen? Maar goed, ik ben benieuwd naar Mayo op Jurga. Maarten had er wel vertrouwen in hoor Mayo!!! Hij heeft mijn Jur nu zien lopen, dusse... 
)
And I love her too!!! Maarten zei dat hij het zo leuk vond om mij aan de gang te zien met mijn beestjes....hij kon eraan zien hoe gek ik van dieren ben!!! Leuk, zo'n compliment!