De laatste paar keer duurde het ongever 4 weken eer hij belde dat hij langs kwam. Niet zelden had ik dan al 1 of 2 keer weer gebeld om te vragen of hij nog van plan was om te komen...
Op 1 augustus heb ik dus weer eens gebeld, ik had op 16 aug een wedstrijd en het zou wel fijn zijn als hij voor die tijd nog eens kwam voor de pedicure. Nou, wat denk je? idd, geen hoefsmid.

Voor mijn buren had hij kennelijk wel tijd, die hebben wat meer paarden om te beslaan, maar voor mij dus niet. kennelijk komt hij alleen als er veel euro's tegelijkertijd zijn te verdienen. HEt zure is ook nog; die mensen zijn klant bij hem omdat ik dat voor hem geregeld heb...
Nu heb ik zaterdag weer een wedstrijd, en ondanks dat het dus alweer 3 weken geleden is dat ik mijn aanvraag heb gemeld, ik durf er niet meer op te rekenen dat hij gaat komen.
Nou ja, hij bekijkt het dus maar. Jammer, want mijn paarden beslaan en bekappen doet hij wel goed. maar kwa afspraken maken kan ik er dus helemaal niets mee. onberekenbaar figuur.
Ik hoorde mijn andere buurvrouw dit weekend vertellen over een hoefsmid die graag vanuit de omgeving van Leiden wilde verhuizen naar Friesland en dat hij zijn klantenkring dus graag wilde uitbreiden.
Ik heb hem vandaag meteen gebeld, en nu ben ik helemaal blij! Hij komt meteen woensdag al! ik hoef niet met loszittende ijzers naar een wedstrijd!
Ik weet nog niets over hem, anders dan zijn naam. Maar als hij bij die buren mag beslaan, dan is hij vast ook goed voor mijn paarden. Dusss.....
Ik hoop van harte dat ik nu wel een prettige hoefsmid heb gevonden...