hallo mijn verzorgpony en ik hebben zaterdag springwedstrijd en ik mag misschien peesbeschermers van 1 lenen maar al ze niet passen kan ik dan ook gewoon met witte werk bandages de springwedstrijd doen zoiets dan
secricible
Geplaatst: 03-03-11 16:51
bandages bieden nauwelijks iets bij het aantikken, dus persoonlijk zou ik het niet doen. Het voegt niets toe en het kan dus alleen maar nadelen opleveren. Dan nog liever zonder bescherming. Persoonlijk zou ik zelf even een paar beschermertjes halen ,zo duur zijn ze niet.
Ik zou niet met bandages gaan springen, zoals hierboven al gezegd is ze bieden niet genoeg bescherming voor het aan tikken. Daarbij vind ik het gevaarlijk er zal er 1 los raken tijden het springen. Spring dan zonder of haal een paar beschermers zoveel kosten ze niet.
Mij lijkt het ook niet zo'n goed idee. Ik heb er geen ervaring mee, daar niet van. Maar ik weet wel dat ze kunnen afzakken en ik weet dan ook bijna zeker dat dit niet bepaald veilig is bij springen
Ooh je heb peesbeschermers...........ook al zijn ze blauw, ik zou ze gewoon gebruiken op de springwedstrijd.
Jettt
Geplaatst: 05-03-11 20:23
Bij ons op de manege mag je niet met bandages springen Ik weet eigenlijk niet waarom.
Maar zoals de andere ook al zeggen zou ik dan gewoon zonder bescherming gaan of peesbeschermers kopen, want als je vaker van plan bent om mee te doen is het wel handig (: