Dus wij waren al een half uurtje van stal, lekker stukje al gereden dus, loopt er ineens een man van in de 80, zn karretje te duwen.
Wij vragen of er iets mis was...."Ja, mij accu is leeg en weet niet waar ik heen moet". Tsja wie kan je dan bellen, heb altijd mijn mobiel bij me als ik naar buiten ga, dus dat was wel handig, maar dan moet je ook weten wie je moet bellen

Na wat gevraag en gedoe, bleek dat die man alleen familie had, in Noorwegen, Zweden en Oostenrijk....Ja die ga je niet bellen dan,haha

Maar Melanie dr vader werkt bij de Politie. Dus hebben we hem opgebelt met de vraag wat we konden doen...Dus die had een andere wagen met aanhanger gebelt, die dan die man en zn kar op zouden halen. Maar we stonden ergens in the middle of nowhere, dus wij gezegd dat die man wel in dat karretje kon zitten en dan zou Melanie hem duwen en ik met Karina en die fiets er achteraan.
Karina was overdreven braaf (is ze nooit haha), ze had geloof ik echt het gevoel dat ze moest luisteren. We hebben wel een half uur op de politie moeten wachten, maar goed

En toen waren we weer verder gegaan...