ik ging vandaag de weg op natuurlijk hardstikke leuk we gingen met z'n 2en zonder zadel op me fjordje normaal vind ze noooooooooit iets erg en we gaan we vaker met zn 2en op dr.. vind ze helemaal niet erg maar nu..... de kwam een hele grootuh trekker aan waar ze normaal niet eens naar om zou kijken maar hij reed zo hard ( ik zat voor op) me paard wou om keren en proberen haar de andere kan op te laten gaan... maar ze werd zo strek en er zat iemand achter me die er bijna afviel en ze proberen mij vast te houden maar toen viel ik ook met zn 2en ik het prikkeldraad het enige dat ik maar schreeuwde was HOU DR VAST (me paardje dus) al had ik dr zel vast en liet er natuurlijk niet los.. en reed politie achter ons heeft die man op die trekker aan gespoken en de man uit de trekker kwam naar ons toe ik denk dat die ze ekscusses wou aanbieden of zo maar ik begon tegen hem te schelden waardoor hij al weer snel weg was... ik was zo boos.. arme pony... later kwamen er nog meer trekker maar daar schrok ze niet echt meer van... heb nu nog wel last van me rug haha das niet zo boeiend.... zomigge mensen rijden echt asso..........

maar jaah ...
(K)(K)(K) nancy