avontuur(weer ) is

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DB_CARTAGO

avontuur(weer ) is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 13:51

Hey,
Ik heb weer een avontuur meegemaakt.

Ik reed mee op Newy een kleine witte pony waar ik heel graag mee rijdt. Het werd een beetje warm en ik wilde mijn bodywarmer uitdoen, maar vroeger was ze al is een keertje verschoten van mijn bodywarmer. Toen hij bijna uitwas raakte mijn bodywarmer per ongeluk de kont van Newy en in plaats dat ze wegschiet opzij gaat ze tussen de muur en een ANDER paard en dat paard stampte . Dus ik bleef haken met mijn voet aan een stijgbeugel en met mijn andere knie raspend tegen de muur. Ik wist toch los te komen en Newy ook. Ik kreeg bijna een stamp recht tegen mij schouder dus schiet ze voorbij alle paarden en stopt en ik viel, ik had mij niet veel zeer gedaan dus ben ik er terug op gegaan (mijn knieen deden wel zeer).

Mijn bodywarmer had ik nog half aan dus heb ik die uit gedaan. Ik ging terug op de hoefslag en Newy wilde niet stoppen ze was in paniek. Ze wilde niet stoppen met dribbelen uiteindelijk heb ik haar terug kunne rustig krijgen met rustgevende woorden en aaitjes. Maar toen in voorbij de camera kwam verschoot Newy van het stomme klikje van die camera dus ging ze weer tussen het paard en de muur. Auww!!! Deze keer viel ik er niet af en begon ze dus maar de bak rond te crossen en heb har dan op een volte kunnen nemen( gelukkig) Maar mijn been deed zeer kan je niet geloven...

Dus ben ik maar gestopt en hebben ze Newy aan de hand drooggestapt.
Na een paar minuutje ging het wat beter. Dus ben ik gaan kijken Newy stond me met haar lief hoofdje aan te kijken en te hinniken, ik kon dus niet boos zijn op haar. Ik besloot toen dat ik er terug op moest vandaag nog. Dus met een pijnlijke knie er terug op tijdens het uitstappen iemad hield haar wel vast want ik had geen zin in nog zo een actie. Dus heb ik haar zo drooggestapt zonder beugels mijn knie deed heel veel pijn .

Ben ik nu laf omdat ik niet durfde zonder hulp van mijn vriendin??

grts Demi
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-02-11 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst beter leesbaar gemaakt door oa leestekens te plaatsen.

kwakernoot

Re: avontuur(weer ) is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:52

Vind het een beetje dom als je weet dat ze al een keertje daarvan geschrokken is toch weer je bodywarmer uit gaat doen op Newy

DB_CARTAGO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 13:54

kwakernoot schreef:
Vind het een beetje dom als je weet dat ze al een keertje daarvan geschrokken is toch weer je bodywarmer uit gaat doen op Newy

Ja weet ik maar stond er toen niet bij stil dat het weer ging gebeuren!!! Ik had best wat beter moeten nadenken :P

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:56

Als je je vertrouwen een beetje kwijt bent vind ik het een goed idee dat je een vriendin even om hulp vraagt. Anders gaat Newy ook wel merken dat je wat zenuwachtig bent. Goed dat je terug bent opgestapt!
Volgende keer wat voorzichtiger met die bodywarmer hé ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:58

Interpunctie zou echt ontzettend handig zijn. :')

DB_CARTAGO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 16:56

Memuska schreef:
Als je je vertrouwen een beetje kwijt bent vind ik het een goed idee dat je een vriendin even om hulp vraagt. Anders gaat Newy ook wel merken dat je wat zenuwachtig bent. Goed dat je terug bent opgestapt!
Volgende keer wat voorzichtiger met die bodywarmer hé ;-)

Jah zal ik zeker doen!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:01

Anthea schreef:
Interpunctie zou echt ontzettend handig zijn. :')

Inderdaad.

Ik hoop dat het goed is gegaan met je knieen. En dat je later het vertrouwen er weer in terg krijgt :)

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:03

Ik zeg je alvast: volgende keer dat je je bodywarmer op Newy uitrekt, gebeurt het hoogstwaarschijnlijk weer, niet doen dus ;) . En nee, ik vind het niet laf van je. Als jij hierdoor zelf meer vertrouwen krijgt en toch weer op de pony durft: gewoon doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 23:19

WD-V => YRT

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 00:07

Is Newy je eigen paard of een manege paard?

Als je gevallen bent van een paard, moet je er gelijk weer op. Tenzij er echt iets ernstigs is natuurlijk. Anders wordt je namelijk bang.
Je kan de pony natuurlijk ook leren dat als jij je bodywarmer uit doet dat dat niet eng is. Eerst doe je het naast het paard, terwijl iemand anders hem vast houd. Dan ga je erop zitten en houd iemand het paard vast en doe je hem uit. Dan went ze er aan.

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 10:13

dus je stapte niet af toen je je bodywarmer uitdeed??
beetje dom he ;)
als je weet dat er iets kan gebeuren... nu heb je onnodig pijn lijkt me.

DB_CARTAGO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 15:17

Elise95 schreef:

Als je gevallen bent van een paard, moet je er gelijk weer op. Tenzij er echt iets ernstigs is natuurlijk. Anders wordt je namelijk bang.
Je kan de pony natuurlijk ook leren dat als jij je bodywarmer uit doet dat dat niet eng is. Eerst doe je het naast het paard, terwijl iemand anders hem vast houd. Dan ga je erop zitten en houd iemand het paard vast en doe je hem uit. Dan went ze er aan.

Newy is een paard van een eigenaar maar de manege gebruikt hem.

DB_CARTAGO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 15:18

DB_CARTAGO schreef:
Elise95 schreef:

Newy is een paard van een eigenaar maar de manege gebruikt hem.

En ja ik ga er zeker mee oefenen dank u.

DB_CARTAGO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 15:19

Frodo_ schreef:
beetje dom he ;)

Jah maar tijdens de les mogen we niet afstappen dat is de regel bij ons op de manege:Stap je eraf dan kom je er niet meer op maar in het vervolg vraag ik gewoon of mijn lesgever ze even vast houd.

DB_CARTAGO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 15:21

En ik ben er twee keer terug op gegaan een keer toen ik viel en een 2de keer toen tijdens het uitstappen.

xx demi

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:27

DB_CARTAGO schreef:
Frodo_ schreef:
beetje dom he ;)

Jah maar tijdens de les mogen we niet afstappen dat is de regel bij ons op de manege:Stap je eraf dan kom je er niet meer op maar in het vervolg vraag ik gewoon of mijn lesgever ze even vast houd.

je vroeg dus niet eerst om even vast te houden?
en je wist dat ze wat ging doen?
wat is je haarkleur??? :')
nee even serieus, altijd eerst even vragen, lijkt me handiger. nouja, zowiezo iets voor de volgende keer!

DB_CARTAGO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 10:37

Jah tuurlijk vanaf nu ga ik mijn leven niet meer riskeren voor een bodywarmer hahaha. grapje maar het was al super lang geleden dat ik nog is in de les had meegereden en dan gebeurd dit. maar reken maar dat ik er terug op ga alleen niet meer van achter maar op kop als ze dan schrikt dan gaat ze niet tussen een ander paard
grtjs Demi

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:04

mooizo ;)

DB_CARTAGO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 11:13

Frodo_ schreef:
mooizo ;)

:) Frodo is een leuk veulen wat voor ras is het?

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:16

Dankje!

volgens mij gewoon KWPN...
:+: