Ik had om kwart voor acht eigenlijk les gehad, maar ben bang dat het niet doorgaat (ik weet het wel zeker want ik heb al afgebeld).
Laatst hadden we al problemen met de auto. We reden terug van Magic naar huis en onderweg op de snelweg kapte de motor ermee

Gelukkig konden we wel gelijk weer starten en was er dus weinig aan de hand.
Afgelopen vrijdagavond stonden we voor het stoplicht, vlak bij huis. We wilden wegrijden en de motor viel weer uit en konden niet meer weg. We hebben de auto naar een goed stukje kunnen duwen en daar een nacht laten staan (5 min bij huis vandaan).
We hadden al eens eerder startproblemen gehad en toen was de startonderbreker op non-actief gezet.
We dachten dat het hier aan lag, en dat leek te kloppen. Bij de garage hebben ze dit keer de hele startonderbreker eruit gehaald. En het leek allemaal weer super

Maar niet dus

Ik heb mijn les dus al afgezegd, maar hoop nog wel even langs te kunnen gaan. Ze word bijna iedere dag in de stapmolen gezet 's ochtends, maar we weten nooit zeker wanneer wel en wanneer niet.
Tuurlijk zullen we het vanavond nog eens proberen, maar dan nog wat als er wat gebeurd al we op de snelweg zitten

En iemand met auto hier in de buurt weten we ook niet zo snel, de buren die toch een auto te koop hebben staan die zijn er natuurlijk net weer niet.
Ik baal, STEVIG

(mijn arme paardje staat nu maar op ons te wachten