[naam verwijderd] had een paar weken terug laten zien hoe goed ze propjes uit haar mond kon laten vallen, dus die kwam ook in aanmerking voor de tandartst.
DA komt het erf op rijden, en direct daarna was Neffertje aan de beurt. Prik, verdoving. Ik moest een emmertje lauw water ophalen, en toen ik terugkwam in de stal...oooohhh, mijn arme rijdier, helemaal suf! Wat een sneu gezicht. Die mondklem om, en opensperren. Nog zieliger. Even voelen waarom de propjes er kwamen. Ik ook, en ik voelde echt hele scherpe punten achter in bij haar kiezen. De DA (dezelfde als een paar maanden terug in BIT magazine met een gebit aan de gang was) pakte toen zijn slijptol (

Ook aan de voortanden heeft hij nog een puntje weggevlakt, hij vermoedde dat ook dat puntje wat rottigheid kon gaan veroorzaken. Na de vijlbeurt mocht ik weer voelen, en idd, veel, veel prettiger! Blij!

Daarna was het tijd voor de enting. [naam verwijderd] had het vanuit haar box allemaal gade geslagen, en die dacht kennelijk "mooi niet!", want ze was niet te vangen...

Daarna [naam verwijderd] een prik. Die bood weinig weerstand.
Beide poezen kwamen gelukkig ook redelijk naief aanwandelen, en ja hoor... *prik*

Het is wat, die beestenbende...