Ik wou mijn paard op de wei zetten en dan maar weer verder zien . Toen melden een vriendin zich dat zei hem wel wou kopen voor recreatie paard. Ik had het erg moeilijk mee om hem weg te doen , maar het leek ons een goede op lossing . Ze heeft mijn paard gekocht met de belofd te van ik zou hem nooit weg doen en dat ze er zo goed voor zou zijn dat hij zijn drie maanden rust wel kreeg ( dat moest hij hebben volgens de dierenarts ) .Nou ik kreeg naar drie weken al een smsje waar ik uit kon halen dat ze hem gewoon reed. Gisteren kreeg ik een smsje of ik niemand voor hem wist wat ze moest stoppen met rijden voor haar rug .
Wij meteen gebeld dat wij hem terug wouden hebben . bleek dat ze hem verkocht had aan een vriendin die blijkbaar heeft ze altijd samen gedaan met haar en zei heeft ook altijdt de kosten gedeeld met haar. ik had haar een msmje gestuurd dat ik vond dat ze mij de kans had moeten geven om hem terug te kopen en dat ik het eigelijk een beetje schandaalig vond
hoe dit ging en als ik dit geweten had dat ik hem dan nooit aan haar verkocht had en dat ik er nu ontzettend spijd van heb.
Ik vind het echt een klote streek of ligt dat aan mij ????
groetjes Simone