@Work --Reacties van harte welkom

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Beauty94love

@Work --Reacties van harte welkom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:10

Hard aan het werk, toen het nog lekker weer was. Ik vind het wel leuk om te weten wat jullie van mijn peerdje vinden :o
Wat kan er eventueel beter? etc.

Alvast bedankt! <3

Afbeelding

Afbeelding
Don't look at my face :o

Afbeelding

StableDoor

Re: @Work --Reacties van harte welkom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:13

Dit hoort hier niet! Je hebt een erg mooi paard (en dekje :+) Let er op dat je paard te diep loopt en op de voorhand. Probeer veel (schijn)overgangen ed. te rijden om de achterhand actief te krijgen.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:13

Je paard loopt veel te diep en erg op de voorhand en de keelriem zit ook behoorlijk strak zo te zien, er behoort een vuist tussen te zitten. Niet teveel aan de voorkant (teugels zitten ) en meer voorwaarts rijden.

peerdekoper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:17

Mooi foto's!
Leuk paardje ook! <3
Alleen jammer dat hij met z'n hoofd achter de loodlijn loopt.
Het ziet ernaar uit dat hij in je handen hangt...?
Misschien je teugels wat losser in je handen..

pompidou2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:22

mooi paardje! commentaar is al gegeven

Beauty94love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:25

StableDoor schreef:
Dit hoort hier niet! Je hebt een erg mooi paard (en dekje :+) Let er op dat je paard te diep loopt en op de voorhand. Probeer veel (schijn)overgangen ed. te rijden om de achterhand actief te krijgen.

Waarom hoort dit hier niet? :o Staat toch reacties op het rijden? Vraag ik ook om :o :P

Chrystall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:27

Leuk paard heb je! Je rijdt hem alleen wel enorm diep, waardoor hij wat op de voorhand komt. Die neus moet er veel verder uit. Been er aan en hand naar voren, dan krijg je een veel meer ontspannen paard.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:29

RT-HAW --> RIJ-ITP

RT HAW is bedoeld om rijtechnisch commentaar te vragen en te ontvangen. Daarvoor moet je minimaal 5 recente foto's plaatsen en achtergrond informatie plaatsen; welk niveau rijd je, waar werk je aan en wat vind je zelf aandachtspunten? Dat kun je hier nalezen: [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008

Ik denk dat jij jouw topic meer voor het leuk hebt geplaatst, daarom past het beter op ITP.