Kamp gezocht !!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

soof_XxX_

Kamp gezocht !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 20:34

Hej
Ik ben op zoek naar een kamp waar ik buiten mag gaan rijden ( voor gevorden ). Liefst lekker veel en lange trektochten en bitloos mag ook zeker. Het zou wel in België moeten zijn en zeker niet te duur ( ik moet het zelf betalen ).
Ik wil wel bij personen van mn leeftijd zitten ( ik word deze zomer 16jaar ) dus niet bij kinderen van 10 jaar.
Weten jullie een goei adresje?
Groetjes Sofie

Tanja

Re: Kamp gezocht !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:11

BRT-->MA

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:32

Kijk eens op www.activak.be!
Ik begeleid er kampen, en ze hebben dus ook superleuke kampen waar je veel buitenrijd. Dat is idd voor oudere en meer gevorderde ruiters.
Ook kun je op paardrijvakantie in het buitenland, de reis word door activak geregeld, je komt daar op een supermooie boerderij met enkel tinkers, die naar ik begreep ook bitloos worden gereden. :)
Kijk daarvoor op www.jongerenreizen.be.
Veel plezier! :D

soof_XxX_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 22:10

Miss_Malfoy schreef:
Kijk eens op http://www.activak.be!
Ik begeleid er kampen, en ze hebben dus ook superleuke kampen waar je veel buitenrijd. Dat is idd voor oudere en meer gevorderde ruiters.
Ook kun je op paardrijvakantie in het buitenland, de reis word door activak geregeld, je komt daar op een supermooie boerderij met enkel tinkers, die naar ik begreep ook bitloos worden gereden. :)
Kijk daarvoor op http://www.jongerenreizen.be.
Veel plezier! :D

Bedankt voor je snelle reactie :D
Het kamp van op www.jongerenreize.be lijkt mij kei leuk maar dat is ver boven mn budjet ( ik moet het helemaal zelf betalen en ik krijg geen zakgeld :S ).
Dat van activak spreekt me wel aan, ik had dit ook al aangekregen via een goeie vriendin van mij. En ik wil mss het kamp in Lacense gaan doen, is dat goed? Welk kamp begeleid jij ?

Xx sofie

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:11

gebruik de zoekfunctie en typ in ponykamp dan kom je veel van zulke topics tegen waar vast wat leuks voor je bij staat ;)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:17

Ik ga zeker proberen lacense te begeleiden, alleen ik weet nog niet in welke week.
Dat zal ik pas de 21e weten. Maar alle moni's zijn zeker de moeite waard hoor, stuk voor stuk enthousiast, tof en knettergek haha.

soof_XxX_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 20:40

Miss_Malfoy schreef:
Ik ga zeker proberen lacense te begeleiden, alleen ik weet nog niet in welke week.
Dat zal ik pas de 21e weten. Maar alle moni's zijn zeker de moeite waard hoor, stuk voor stuk enthousiast, tof en knettergek haha.

Ooh tof, wie weet heb ik je dan wel ;) Wel nog een vraagje. Dat is toch normaal dat het maar 2 weken zijn hé ? Want ik ging normaal gezien de eerste week van jullie gaan zodat ik heel augustus voor men kamp kan gaan werken maar nu kan het zijn dat ik die eerste week niet kan doen omdat ik dan vrijdag thuis kom van het kamp en snachts al terug vertrek naar Italië, ik zie dat wel zitten maar mijn mama niet ( met al mn kleren enz ). Maar is er dan alleen nog maar de eerste week van augustus of word er ook de laatste week van jullie daar kampen gehouden. En hoe vaak gaan wij daar naar buiten? Rijden wij ook inde piste ?
Xx

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 21:14

Lacense is puur buitenrijden. Even zien hé wanneer het is... Ja kennelijk maar 2 weken. Ik durf nog niet te zeggen welke ik ga begeleiden. Maar Graide en de hoge rielen zijn soortgelijke vakantie's. Ik ga even voor je vragen wie er ervaring heeft met lacense. ;)

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 21:30

Present...... Ik heb een aantal kampen op Lacense begeleid.

Uhm wat wil je weten? Lacense is echt een super mooie locatie, hele mooie accomodatie en aardige eigenaar. Die is echt heel erg goed voor zijn paarden. Elke dag maak je een buitenrit in de mooite omgeving daar, rest van de tijd doe je activiteiten die de monitoren voor je bedenken.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 21:35

Hahaha kijk zo toppie zijn ze nu bij activak, of ze er nu nog steeds komen of niet, toffe lui die altijd meteen voor je klaar staan!

soof_XxX_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 22:54

Marcha schreef:
Present...... Ik heb een aantal kampen op Lacense begeleid.

Uhm wat wil je weten? Lacense is echt een super mooie locatie, hele mooie accomodatie en aardige eigenaar. Die is echt heel erg goed voor zijn paarden. Elke dag maak je een buitenrit in de mooite omgeving daar, rest van de tijd doe je activiteiten die de monitoren voor je bedenken.

Leuk me echt geweldig !! Ik zou heel graag dat kamp doen, maar ik ben nog niet zeker want het zou dan de eerste week van augustus zijn maar ik kom dan samen met mn beste vriendin en die weet nog niet wanner ze op vakantie gaat. We zullen dus nog zien :) Maar ik hoop echt dat ik dat mag :D
Xx

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 23:00

Ik hoop het! En anders kun je natuurlijk ook nog Graide of de hoge rielen doen, die zijn ook superleuk. :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 23:03

Ik heb afgelopen zomer La Cense begeleid, was iets minder enthousiast erover, maar ze zorgen goed voor de paarden en is een mooie locatie.
Er waren alleen wat euh organisatorische misverstanden, maar dit is doorgegeven aan het hoofdbureau dus als het goed is gaat het komende zomer beter (zo hadden wij bijvoorbeeld op de eerste ochtend geen brood :) )
en nog wat andere dingen die vooral de moniś aangingen :P

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 23:04

Hahaha oei suus! Ik wil het echt gaan doen dit jaar, eigen zadeltje mee, lijkt me zalig!

soof_XxX_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 20:18

Oei das niet zo goed :S Maar k denk dat zon dingen overal wel gebeuren ;)
Bij mij draait het vooral rond het rijden en de paarden. Dat ze daar goed verzorgd worden is al heel goed en ik wil echt graag gewoon in de natuur gaan rijden. Dat is veel ontspanner dan zo in de piste voor bv. je B- brevet. Weten jullie wel of je daar vegetarisch kunt eten ?
Xx

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:15

Ja dat kan op la Cense kook je zelf (kinderen&monis) geef het wel ff bij je kampinschrijbing door
Nog wat leuks: ze hebben daar een rocky mountain horse fokkerij :) dus in de zomer zijn er veulens maar daar mag je niet zo veel bij (bescherming van de eigenaar)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:35

Wel goed natuurlijk, het moet die diertjes niet te veel worden.
Maar vegetarisch is idd geen probleem. En de natuur is naar ik hoorde prachtig daar. :)

soof_XxX_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 21:39

Suuszels schreef:
Ja dat kan op la Cense kook je zelf (kinderen&monis) geef het wel ff bij je kampinschrijbing door
Nog wat leuks: ze hebben daar een rocky mountain horse fokkerij :) dus in de zomer zijn er veulens maar daar mag je niet zo veel bij (bescherming van de eigenaar)

OOh geweldig :D Das zoo schattig, ksnap wel dat we er niet naartoe mogen hoor. Dat zou veel te druk daarvoor zijn.
Tlijkt me echt een leuk kamp :D
Xx

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:59

Uiteraard is de natuur prachtig, het zijn de Ardennen he ;)
Ohja, het is trouwens mogelijk om vanaf Antwerpen met een minibus mee te rijden (als je ouders geen zin hebben om je te brengen)

soof_XxX_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 22:08

Suuszels schreef:
Uiteraard is de natuur prachtig, het zijn de Ardennen he ;)
Ohja, het is trouwens mogelijk om vanaf Antwerpen met een minibus mee te rijden (als je ouders geen zin hebben om je te brengen)

Aaah dat zou wel makkelijk zijn, ik weet niet of ze wil mee komen. mn mama is vorige jaren altijd mee gegaan dus wrs komt ze wel. Khoop echt dat ik kan, ik ben aan het twijfelen want ik zou dan de eerste week van augustus willen komen maar ik ging proberen heel de maand augustus te werken zodat ik het kamp kon terug verdienen en ik heb schrik dat ik niets ga vinden als ik maar 3 weken kan :S

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 18:44

ik ga naar het kamp in graide

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:42

Het fjordenpaard misschien ? komen kinderen van alle leeftijden je slaapt in 2 zalen de ene zaal is voor kinderen van 13+ en die andere kamer is voor jonger dan 13 je krijgt de hele week het zelfde paard en als je hem niet leuk vind krijg je een ander je rijd wel de hele week in het bos je gaat naar het meer met de paarden zwemmen en je gaat naar de zandtvlakte om te race en je gaat naar het springbos je moet wel een beetje van racen houden anders is het niks je gaat zelf bij het zwembad zwemme en gaat naar het dorp toe. en die gezellig spelletjes

horsesluvers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 21:00

Chantaliiejj schreef:
Het fjordenpaard misschien ? komen kinderen van alle leeftijden je slaapt in 2 zalen de ene zaal is voor kinderen van 13+ en die andere kamer is voor jonger dan 13 je krijgt de hele week het zelfde paard en als je hem niet leuk vind krijg je een ander je rijd wel de hele week in het bos je gaat naar het meer met de paarden zwemmen en je gaat naar de zandtvlakte om te race en je gaat naar het springbos je moet wel een beetje van racen houden anders is het niks je gaat zelf bij het zwembad zwemme en gaat naar het dorp toe. en die gezellig spelletjes

Chantaliiejj zoals je kunt lezen komt de TS uit belgië en het fjordenpaard ligt niet bepaald naast de deur.(ik weet natuurlijk niet waar de TS vandaan komt) ikzelf woon in de omgeving van brussel en daar vandaan is het toch 3,5 uur rijden

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 21:31

kaatjeee1997 schreef:
ik ga naar het kamp in graide

Hé leuk welke week??? :D

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:16

Misschien is dit wat voor je
www.domainedumenil.be
elke daa buiten rijden en je gaat ook een trektocht maken.
Zelf ga ik voor de derde keer, dus zeker een aanrader!