Helemaal met de trailer naar friesland dus.. hier zijn wat foto's van de digitale de rest volgt nog.
De pony's stonden bij een boerderij ze hadden allebei een hele grote box wat was het 4.5 bij 4 ofzo?
Het waren buiten boxen met een muurtje van 1.40 er tussen ze konden dus lekker naar buiten kijken en elkaar goed in de gaten houden.
Ook hadden ze een mooi weiland waarvan het netjes afgezet was met schrikdraad

Tina en Ewald waren meteen al vriendjes

Oke nu hou ik op met kletsen.. oh ja nog 1 ding maaike en ik stonden op een caping met opatjes en omatjes die ons goed in de gaten hielden

Hier zie je me vader en moeder ik in het blauwe truitje en maaike in het paarse.. rechts zie je de tent waar wij in campeerde.
Dit was zaterdag.. we haalde de pony's uit de wei (ik had valentina een vliegen deken omgedaan omdat ze gek werd van al die beesten en rot gestoken werd...)
Valentina in dr mega box.. achter haar zie je het hoofd van ewald die haar goed in de gaten hield

Mijn moeder met valentina.. ze had appelschilletjes bij zich.. mjummie dat lust ik wel *tina*

Terwijl ik ging opzadelen waren me vader, moeder, zus en maaike verdwenen.. maaike was bellen en de andere waren bij het veulen en die koetjes en kalfjes aan het kijken

De camping opa's en oma's (best aardige mensen) waren benieuwd naar oze pony's sommige vonden het leuk en andere hadden liever dat we weg gingen

oke we gaan al

maaike en waldie bleven nog eventjes.. let vooral niet op zijn benen

We konden achter de camping op een dijkje.. en natuurlijk gingen wij daar eventjes kijken

Ik met valentina en een stukje van ewald

Ik ging even het dijkje af daar achter had je wat zand waar ik even kon rijden maaike en ewald bleven nog op de dijk.
nog eens maaike en ewald wat maaike doet.. ik heb geen idee ik vraag het me ook af

oke de dijk weer op naar ewald toe:
hehe weer veilig bij ewald.. *snif, rot vliegen*

Braaf tina *klop* *klop*
Ik ben ook een dagje bij me ouders op de camping geweest die zaten verder op omdat ik nog veel terug slagen krijg van het ziek zijn (pfeiffer)
Nathalie en ted kwam ook die middag (dinsdags)
Oke.. ik tomaat snijden en komkommer dat mest meteen op de foto ik die eens hielp met het eten

niet dat ik er serieus mee bezig was ofzo

we waren in die week naar het strandje geweest dit was geloof ik zondags:
stoor me niet ik ben aan het eehten!

Woensdag zijn we even naar de sneek week geweest en kregen we grote zakken patat

Savonds zouden maaike en ik mee gaan met ringsteken in sloten met de vader van de boer waarbij we stonden.
We mochten mee met de ronde die niet telde en met de ere ronde het was erg leuk om het allemaal te zien.. ze waren 4de geworden van de 20 geloof ik

Dit waren ze, Op Valentina heb ik helaas niet meer kunnen rijden zondag avond gingen we o buitenrit waarbj ze zich verekt heeft..
Ik ben nu vast sinds dat ik thuis ben sorgens en savonds aan het afspuiten wandelen weer afspuiten.. stappen gaat nu goed alleen het draven ze loopt heel moeilijk.. arm meisje

Van de week (vrijdag) komt de veearts even kijken en krijgt ze waarschijnlijk poeders hopelijk word het gauw weer beterder

Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vonden en dat zal maaiky ook vast wel zijn dus graag reacties

Liefs, marjolein