Dit paard heb ik 5 jaar lang met liefde en plezier gereden. Naboth is het paard waar ik echt op heb leren rijden. Hij leerde mij, ik leerde uiteindelijk hem weer dingen.
Zo zijn we samen echt een combinatie geworden voor mijn gevoel.
Helaas is hij nu verkocht. Ik kan hem gelukkig nog dagelijks opzoeken, want hij staat hier niet al te ver vandaan!

Ik wilde toch jullie even mijn lieve ventje laten zien.
Commentaar en dergelijke is geen probleem. Alleen Naboth is nu niet meer bij mij. Maar tips over mijn houding of andere dingen zijn altijd welkom!
Klein stukje informatie:
Naam: Naboth
Leeftijd: 16 jaar
Ras: KWPN
Schofthoogte: 1.64m
Vader: Belisar

1. Onze mooiste penny foto ooit!

Ik reed Naboth in het begin met een Pelham bit. Stom stom stom! Ik weet het! Hij was in die tijd nog erg sterk en ik had hem gewoon nauwelijks onder controle. Dit leek voor mij de beste oplossing.
Goed, we maken natuurlijk allemaal wel eens fouten.

2. We begonnen ook echt met beide helemaal geen ervaring. Ik had niet eens een zadel.. :}

3. Een zadel gescoort! We trainde verder!
Terug op de trens! Iedereen wordt ouder en gaat fouten inzien. Zo heb ik ook deze fout ingezien. Ik heb mijn pelham bit weer ingeleverd voor een trensje.

4. In de bak lekker warmstappen.

5. Oefenen oefenen oefenen!

6, Oefenen op appuyementen

7. Wedstrijd in Overasselt.
Goed nu hebben we de foto's gezien van al het ploegen en zwoegen. In een lange tijd geen foto's kunnen maken, wegens ontbreken van een fotograaf.
Maar goed! Des al niet te min heb ik hier nog de laatste foto's gemaakt door Mariska Musch van ons samen!

8. Pasje verruimen in de draf.

9. Galoppelen.

10. Mop mop! Strekken kon hij ook wel leuk.

11. Dit blijf ik een geweldige foto vinden haha! :}

12. Sfeerfoto.

13. Springen deden we ook wel eens voor de afwisseling!

14. Idem!

15. De laatst gemaakte rijfoto van ons samen.
Liefs YVN