Hier gaat het dus om: Zoals jullie weten staat mijn paard op rust i.v.m. een peesblessure. Elke dag ga ik dus naar de pensionstal om mijn paard te poetsen, hem even aan de hand gras te laten eten, te vertroetelen EN te behandelen met magneetveldtherapie. Nou heeft een man zijn paard daar ook staan. Hij rijdt er niet meer op, want dat paard heeft artrose en hij wou haar nu gebruiken als fokmerrie.
Als ik dus mijn paard op de gang vast heb staan en ik zit een kwartier met die magneten om zijn achterbeen, komt hij vaak bij je staan.
Dan heeft hij weer van die domme opmerkingen over: Goh, wat is dat voor onzin, dat helpt toch niks (die magneten). En: rijdt je nu nog niet op hem? kun je hem beter wegbrengen naar de slager, wordt toch niks meer... enz. Terwijl ik die magneten juist erg goed vind helpen, het gat in de pees is al half dicht.. En wat is er mis met het vertroetelen van je paard? het is toch geen "ding" dat je zo weggooit!Als je gewoon bij de les staat te kijken, komt hij altijd bij je staan. GEK word je ervan. Hij heeft commentaar op mijn auto, een peugeot 205. "Goh, wat is dat dan voor klein autootje, wil je niet wat groters"
De stalhulp mag hem ook niet, zijn paard wordt ook afgekraakt.
En, hij is vaak nog handtastelijk ook, niet erg of zo, maar toch!!!
Ik vind het al zo oliebol dat ik niks kan doen met mijn paard, moet er ook altijd nog zo iemand je dag verpesten.
En, hij komt altijd op verschillende tijden, dus het helpt ook niet om op een andere tijd te gaan. Ik wil gewoon rustig mijn paard kunnen poetsen, van die bemoeials word ik erg
Ik moet er maar aan wennen....Gelukkig staat mijn paard daar niet zijn hele leven!!!
</FONT COLOR="deepgreen">

hij zal leren om andere mensen niet zo te irriteren!