Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anneliesdj schreef:Voor nood, iemand van 55-60 kilo?
Ik weet het niet hoor, vind dat zelfs voor nood nog vrij veel voor zo'n kleine pony.
Dan zou je het echt bij 5 minuten moeten houden, maar als je er langer op zit vind ik het alweer twijfelachtig.
Vandaar dat ik liever 50kg aan zou houden, dan is 15 minuten nog niet zo'n ramp, want als de pony vervelend is zit je er toch al gauw langer op dan 5-10 minuten.
tjaanie schreef:ik heb al gezegt dat bij het inrijden iemand anders help die wel klein is en licht maar wel meer ervaren hea! dat had ik erbij gezet! ik et het kind er niet meteen op.
en ik ben 19 en 60 kilo maar vind meelf wat tedik dusja ik ben niet dik maar voel me gewoon ongemakkelijk zo dus vandaar dat ik liever wat afval naar wat ik eerst woog.
ik vind het zelf mooier bij meelf als je beetje botjes ziet als ribben enzo (kwestie van smaak haha)
maar goed bedankt voor de info allemaal en nogmaals degene die hem gaat inrijden heeft wel meer ervaring maar ik weer net iets meer dan zei. dus vandaar het noodgevallen vraagje.