Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik rijd er ook ruim een half uur over, en als je aangeeft dat je onder de man komt houden ze daar best rekening mee hoor, dan kan je ook later starten

) 
pinkyhorse schreef:Marieke_K schreef:Onder de man? Doe ik ook al jaren en gaat prima.
Bedoel je dan zelf te paard gaan?
De dichtste wedstrijd is 3 kwartier rijden (en begint smorgens 9u), te paard zou het dan eerder een nachtuitstapje worden !
Als je zo'n combi kunt maken, ben je toch ook uit de brand? Kun je alsnog je E erbij halen (maar ik weet ook wat het kost en hoe lang het duurt
) diesel_ schreef:ik kan vaak meerijden, maar zij gaat ook niet naar alle wedstrijden. Ik ga dus ook onder de man. Dat is dan een uur heen en een uur terug stappen. Je moet er wat voor over hebben! en is toch leuk, beetje stappen met je mooi gemaakte paard vol vlechtenje krijgt een hoop complimentjes onderweg

Urielle schreef:Wat voor auto wou je dan voor de trailer zetten? Mijn Volvo icm een 1300 MTM trailer, valt nl. wel onder het B-rijbewijsAls je zo'n combi kunt maken, ben je toch ook uit de brand? Kun je alsnog je E erbij halen (maar ik weet ook wat het kost en hoe lang het duurt
)
riagr schreef:Gewoon een paar lessen nemen , zo moeilijk is het écht niet ( heb zelf 3 lessen genomen en vervolgens examen gedaan. Ben in 1 x geslaagd. Had daarvoor nog nooit met een trailer of aanhanger gereden. Had al wel wat langer mijn B).
En als je dan je E hebt: je vooral realiseren dat je een levend wezen in de trailer hebt: dus heeeeel rustig gas geven, rustig remmen en voorzichtig de bochten door, zodat het trailerrijden fijn blijft voor je paardl
Met een 4x4 gaat het niet lukken maar wel met diverse stationwagons.