geral schreef:hier zit je niet op te wachten Irene, bah, heel vervelend.
sterkte
als je hulp of vervoer nodig hebt, je weet mijn nummer
Bedankt Geral, ik hoop dat het niet nodig is.
Ik ben net bij hem geweest en ik heb het idee dat hij zijn beentje begint te belasten (of zou ik dat alleen maar zien omdat ik het zo graag wil zien
)
Ik heb niet de indruk dat hij veel pijn heeft op het moment en ik wil morgen dan ook met de DA bespreken of we hem wat langer op pijnstilling kunnen zetten om het nog even aan te kijken.
Hij eet en drinkt verder goed en als de merries hinniken, reageert hij daar als vanouds op
.
Als de DA akkoord gaat, wil ik hem nog een week of 2 maximaal stalrust geven. Is het dan nog niet (sterk) verbeterd, dan laat ik hem inslapen.
Tenminste zo denk ik er op het moment over.
Citaat:
Maar als ie idd zijn schouder heeft gebroken, moet je hem dan echt laten inslapen? Of kan hij dan genezen?(ja daar heb ik echt geen verstand van, vandaar).
Dat weet ik dus ook niet eerlijk gezegd. Morgen maar eens rustig alles met de DA overleggen. Gisteren was de eerste zorg rust en pijnstilling.
We moesten hem nog zo'n 150 meter laten lopen naar stal. Ik kan je vertellen dat het heel heel zwaar was, hij had op dat moment nog veel pijn.
Dan moet je jezelf echt even goed voor ogen houden dat het voor zijn eigen bestwil was hem zo snel mogelijk in een koele stal te krijgen.
Laatst bijgewerkt door irene op 10-08-03 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt