Ik ben vooral benieuwd naar Eskadron Volgens mij hebben ze zo'n beetje alles al wel een keer gehad dus dat word nog een hele toer voor ze om steeds maar wer met iets nieuws te komen
Heb net de Ros binnen gekregen en daar staat achterop een advertentie van Harry's Horse. Niet echt vernieuwend qua kleuren. Is volgens mij al weleens geweest deze soort kleuren.
Hmm.. niet heel innovatief qua kleur. Aan de andere kant, ik geloof graag dat je op een gegeven moment door de kleuren heen bent. Misschien dat er nog wat kleue groen-blauwe kleding tussen zit. Dan kan ik dat als set hebben voor mijn Eskadron summergreen set
Erg jammer dat het weer dezelfde kleuren zijn. Ik vond de kleuren van winter 2010/2011 ook al zo tegenvallen.
Mir_horses
Geplaatst: 26-01-11 15:20
Evelli schreef:
Ik ben erg benieuwd naar de Br4ever lijn maar die is ook altijd een van de laatste
Ik ben benieuwd naar de gewone BR lijn , vorige zomer vond ik het echt ge-wel-dig!! En deze winter de paarse tinten ook. Helaas nog geen setje kunnen scoren van deze winter. Hopelijk nog ergens in de uitverkoop.