Ik vierde vanavond mijn verjaardag bij de paarden. Doet doen wel wel vaker, dan hebben we taart, drinken en natuurlijk kadotjes

Ik had werkelijk geen idee wat ik van de paardenmeiden daar zou krijgen, ik zou namelijk per 1 september stoppen met mijn leasepony, vanwege geldgebrek, dus paardenspullen had ik niet meer nodig. Dus, ik was heel benieuwd wat ze voor mij verzonnen hadden

Toen ik daar dus was en alle meiden er waren hadden we lekker taart

En toen was het tijd voor kadootjes!! Ik kreeg een envelop in mijn handen dus ik zat echt zo van >;) Wat zal dit nou zijn?? Eerst dacht ik aan een kadobon van de paardenwinkel ofzo, maar ik moest het maar even open maken

Een waardebon voor een maand langer Skippy!!!! Kost me dus helemaal niks, de meiden hebben op een of andere manier geld ingezameld zodat ik nog een maandje langer had!!!!

En het leukste is nog: Ik heb tot en met september tijd om te sparen en werk te zoeken (wordt nu éindelijk 15

Ben dus helemaal super blij met me kado!!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgANA8UbB*l29!FBWVct9j4B1oA6UzthST3xYRBUAM2b1f5y8PPsxJjDfSqik5wmNqfwLM!CFd8liC52A9D!BmP0Yxt2Y3DQzwSsEczM7tPURXaNdKEXMW16IAm8GG1MnziHmR3R1Mc/Candor%20(ste%20weidedag)1.jpg?dc=4675427783906310182[/img]