! Goed idee van mezelf
!!! Ik hang nu al weet ik hoelang op een stand van B+3, errug banketstaaf vind ik dat. Vooral omdat ik steeds tegen het winstpunt aanzit en het net niet heb, terwijl iedereen zegt dat het een winstpunt waard was...
Dat is zóóó ontzettend frustrerend!!! Ik kan het echt niet meer uitstaan. Daarom ben ik deze week heel hard aan het trainen geslagen met jurga en ik moet zeggen, nu ik motivatie heb om een prestatie te leveren, gaat het opeens super!!! Hoe kan dit????
Ik moet vaker eens dit gevoel hebben, wraak willen nemen op mijn slechte rijden en mezelf willen bewijzen, niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen. Het is zo goed voor jurga en ze kan het ook echt, maar ja, de RUITER hè???Ik ga ervoor zaterdag, winstpunt of weer niet...jullie horen het nog wel. Ik heb er in ieder geval zin in en ik ben al tevreden met dit gevoel dat ik nu met hard trainen heb!
Ik ga echt proberen zo door te gaan, ik kan het!!!! ik heb zelfvertrouwen en dat ga ik iedereen laten zien ook. Ik ben een team met mijn hond...eh...paard gnagna
!!! Het gaat goedkomen... Ik wil mijn winstpunten!!!! Ik vind het helemaal niet erg om lang in een klasse te blijven steken, ik akn tenslotte echt niet rijden al zeg ik het zelf, maar ik wil nu toch die B wel es uit...ben nog lang niet bij de vijftien punten, dusse... Doel: voor het eind van het jaar de B uit zijn... Ik vrees alleen dat dit al de drede keer is dat het gaat mislukken voor een bepaalde periode 15 wp te hebben... Ik ga gewoon vrolijk door, NOT! Duimen voor me hè? Zaterdag, 12.10 en 12.30 uur!!! 

en dan zal ik eens heel diep gaan nadenken over alles wat ik moet gaan doen en waar ik aan moet denken enzo. Het gaat goed komen!!! Thanx voor de tip!!!Ilona 
.