Nu zou ik het paard waarschijnlijk op mijn werk neer kunnen zetten. Kan ze lekker de wei in overdag of de paddock, mooie ruime lichte stal wat wil je nog meer. En ik weet waar ze dan terechtkomt en dat is gewoon super. Bovendien kan ik er heel regelmatig heen.
Maar nu het dilemma, moet ik het wel of niet doen. Ik wil het ontzettend graag en ik denk ook dat het me wel zou lukken (ook met mn school ernaast). Maar ik moet natuurlijk wel wat stallingsgeld betalen en waar mn werk nu is, is het niet goedkoop (precies weet ik nog niet wat ik moet gaan betalen, hoor ik binnenkort). Er is natuurlijk wel wat te regelen met het werk wat ik daar doe en het onderhoud van het paard maar ik verwacht dat er zowiezo aardig wat geld bijgelegd moet worden. Extra dag werken is geen probleem, ben ik er het hele weekend ipv 1 dag. En als ik er toch ben om paard te doen, kan ik net zo makkelijk nog iets doen voor mn baas. Allemaal geen probleem.
Mijn ouders (moeder vooral

pfff help... Het is moeilijk. Aan de ene kant wil ik het zo ontzettend graag dat ik er veel voor aan de kant wil schuiven. Maar aan de andere kant is het ook belangrijk dat ik genoeg tijd overhoud voor andere dingen zoals mn studie natuurlijk...moeilijk moeilijk...