Zo gezegd, zo gedaan dus de volgende ochtend dropten mn ouders me om 11 uur bij haar op de stoep

Na die gave VDshow heeft Marieke Timon nog even gelongeerd en daarna liet ze nog even wat lange-lijnen-werk zien. En dat deed ie ook allemaal al zo supergoed

Daarna hebben we afscheid van Timon genomen en hebben we bij Marieke thuis even iets gegeten. Na het eten zijn we op weg gegaan naar de twee verzorghaffies van Marieke en nadat we die gepoetst hadden enzo hebben we ze opgezadeld en hebben we daar in de bak gereden. Ik zat eerst op Amoretto (ja de ex-Haflinger-dekhengst

We hebben iig lekker gereden (ik tenminste wel al had ik wel veel aanpassingsmoeilijkheden

Daarna zijn we weer naar Timon gegaan. We hebben hem eerst gemarteld door hem allemaal vlechtjes in te doen (zoals ik steeds bij Mirei en Lent doe) maar dat zag er echt niet uit

Vervolgens heeft Marieke nog een keer geVDt met Timon: Ze liet hem nog eens liggen en plat liggen en daarna ook nog doodliggen (met zn pootjes omhoog in de lucht) Echt zo ontzettend gaaf!!!!

Toen werd de stilte opeens gruwelijk verstoord door Mariekes telefoon

Nouja, ik vond het iig ontzettend leuk, volgende keer neem ik mn digi mee