de ochtend van mijn eerste boktrit (13 juli in Glimmen) viel ik buiten van mijn pony. ze schoten er met z'n drieen vandoor en mijn pony schrok nog van de pony ernaast en liep bijna tegen een boom op. ik verloor mijn evenwicht, prikte in d'r buik, zij gaf een bok en ik lag eraf. naast een boom en waarschijnlijk op een boomwortel. had ontzettende last van mijn stuitje (hij is heel zwaar gekneusd). ben wel op de fiets verder gegaan om iedereen 'te meeten' maar toen ik eenmaal thuis kwam kon ik niks meer. lopen, staan, zitten, liggen, het deed me allemaal zeer

afgelopen woensdag thuisgekomen. meteen in de auto naar de ponies (kan niet fietsen: doet me ook zeer

volgende pech: kom ik gister in het land, staan de ponies helemaal achterin en reageren nauwelijks op mijn gefluit en geroep. eenmaal achterin het land blijkt mijn pony een gigantische jaap in d'r kootholte te hebben aan d'r rechtervoorbeen je zag gewoon hoeveel pijn ze had. ze kon er nauwelijks op staan

we hebben de ponies meteen achter het huis gebracht (is zo'n 5 min lopen, hoewel ze echt met pijn en moeite kon lopen) en de boel schoongemaakt en gespoten.
heerlijke zomervakantie heb ik dus gehad: ik ben vanaf het begin afaan al 'invalide' en mijn pony nu ook. en als ik de dokter en de dierenarts mag geloven liggen we er alle twee minstens nog 4 week uit, maar ik tel er nog gerust een maandje bij op (vooral bij mezelf..) iig: zwaar gekneusde stuit of niet: mijn ponietje gaat de optimale verzorging krijgen van me

maar moest ff mijn pechverhaal kwijt. hoop dat jullie nog de moed in deze warmte hebben gehad om mijn hele verhaal door te lezen en dat jullie een iets mindere pechvakantie hebben gehad