Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LoveUggs schreef:Ook ontsnapt hij uit zijn stal als er iemand staat die er niet op let. Rent als een of ander gevaarte over het erf in volle galop, al bokkend.
Het heeft niks met te veel les uren te maken. Elk paard mag maar 3 uur lopen, versprijd over de dag, en als het 2 uur achter elkaar loopt, is het een uur daarna weer vrij. Onze stal is echt wel goed voor de paarden, dus het heeft daar niks mee te maken.. Het is gewoon een rotstreek van die pony, en daar moet wat aan te doen zijn..
franka75 schreef:Hij heeft er stomweg geen zin meer in en als mijn dochter die ik niet heb zn stal in zou moeten zou ik het haar verbieden. Levensgevaarlijk en erg jammer dat zon beestje zo verpieterd want dat probeert hij erg duidelijk te maken. leuk zon herrieschopper op sommige momenten maar als het het gevolg is van verveling en echt geen zin meer hebben geef ik hem nog groot gelijk ook. btw hij weet hoe hij de baas moet zijn, niet zo moeilijk bij beginners.
stef schreef:franka75 schreef:Hij heeft er stomweg geen zin meer in en als mijn dochter die ik niet heb zn stal in zou moeten zou ik het haar verbieden. Levensgevaarlijk en erg jammer dat zon beestje zo verpieterd want dat probeert hij erg duidelijk te maken. leuk zon herrieschopper op sommige momenten maar als het het gevolg is van verveling en echt geen zin meer hebben geef ik hem nog groot gelijk ook. btw hij weet hoe hij de baas moet zijn, niet zo moeilijk bij beginners.
Aangezien er verder niemand op het idee komt:
TS: Heb je enig idee hoe vaak/hoe lang de pony los komt? (wei/paddock etc)
Overigens blijft het nog steeds zo dat TS bij de eigenaar ten rade moet gaan voor een oplossing, en niet bij bokt
stef schreef:Hoe weet je dat nou? Kan goed hoor, maar het blijkt nog steeds niet uit de berichten.
Aangezien er verder niemand op het idee komt:
TS: Heb je enig idee hoe vaak/hoe lang de pony los komt? (wei/paddock etc)
Overigens blijft het nog steeds zo dat TS bij de eigenaar ten rade moet gaan voor een oplossing, en niet bij bokt
maar uit de informatie die extra komt, lijkt mijn denkwijze aadig te kloppen
) geen 24/7 op die stal rond