Het was echt super heet en hard werken!
1e dag:
We kwamen aan, snel een kluisje pakken

Toen naar boven en een beetje uitleg gekregen. Daarna Zoë opgezadeld en werden we ingedeeld, we zaten met z'n drieën in de les ( met de meisjes die ik al kende) Dus dat was wel mooi

2e dag:
eerst dressuur les, ging wederom echt heel erg goed ze liep heel fijn. Ze moest van de instructeur heel erg laag lopen zodat ze goed door de rug liep en dat deed ze allemaal. Hij was een springruiter en geen dressuurruiter dus ging die de dressuurhekjes langs de kant in de bak zetten en toen gingen we springen

Daarna kregen we springles, Zoë was heel erg heet maar toch deed ze het heel goed

3e dag:
S'morgens eerst dressuur, ging wederom zeer goed

4e dag:
eerst dressuur les, ging alweer heel goed haha! Toen een buitenrit, het was er wel heel erg mooi maar zó heet he bah! Midden op de hei. We gingen echt heel hard galloperen en Zoë had heel veel energie

Zoë was echt kleddernat en heel erg moe.
5e dag:
Zou ik meedoen aan de wedstrijd maar heb besloten dat niet te doen, want ze was heel erg moe en ik heb morgen regiokampioenschappen dus wou haar ene beetje sparen, ze moet het wel een beetje goed doen

Dus heb ik haar maar dressuur matig gereden

Ik vond de lessen echt heel leuk, maar vond wel dat ze wat meer met ons konden doen. Bijvoorbeeld zwemmen of spelletjes.

Ze hebben ook nog foto's gemaakt, die krijg ik binnenkort dressuur foto's waren wel leuk, maar springfoto's kan die niet maken

Volgens mij zijn er ook wat bokkers geweest... hoe vonden jullie het?