Ik krijg het steeds drukker met mijn werk, en ben in de vrije tijd die ik heb alleen maar bezig met mijn paard. Er blijft weinig tijd over voor de andere leuke dingen in het leven.
Dus de perfecte tijd voor het zoeken van iemand die (voorlopig) een keer in de week op mijn lieverd wil rijden. Maar dat is nu net het probleem, ik heb zo'n lange geschiedenis met dit 'proleem' paard dat ik nu al weet dat het waarschijnlijk een lange selectie gaat worden, en ik nooit tevreden met iemand zal zijn. Ik ga teveel eisen stellen, en allemaal omdat ik zo voorzichtig ben, en vanwege mijn paard zelf. En dat komt omdat ik het het liefst allemaal zelf wil blijven doen. Het is dus ook geen financiele kwestie, maar puur om meer tijd voor mezelf te hebben. 'zucht'
Details over de problemen van mijn paard graag via PB, niet in dit topic.
Ik zou graag van paardeneigenaren willen weten hoe zij dit hebben aangepakt, of hoe zij dit zouden aanpakken.
Waar let je op bij het zoeken van een fijne bijrijder, en laten jullie ze meebetalen? Ik wordt langzaam helemaal gek van mezelf, dus graag reacties waar ik iets aan heb, en die me kunnen helpen.

Dit is best een verhaal geworden, ik ik heb waarschijnlijk nog vergeten om belangrijke dingen erin te zetten, maar het moet maar zo....