Wodka en Gen stonden in stal, en ik besloot voor het zwemmen toch nog even een knuffel te geven. Nou was blij dta ik dat deed, want toen ik daar aan kwam lag Wodka dus vast. Heel eng, op zijn rug.
Dat is al de zoveelste keer!
Al twee keer eerder in deze stal, en ook nog eens tot 3x toe achterelkaar in de andere stal.
Hij is echter super rustig, ligt super stil en geeft geen kik. Je merkt het dus eigenlijk nite.
Ik hem voorzichtig geholpen (heel rustig blijvend) ging hij WEER rollen en ja hoor je raad het al, precies in de zelfde houding lag ie weer vast... Ik vidn het zo apart dat hij zo rustig blijft, ik denk dat de meerderheid van de paarden in paniek raakt als het vast ligt. Kan natuurlijk ook zijn dat hij het gewoon lekker vind liggen
Hij is niet ziek ofzo dat hij zoveel rolt, maar hij heeft zo last van jeuk door die rot vliegen... Hij heeft zich ook al kaal geschuurd op zijn borst.
Best wel eng vind ik het nu om hem in stal te zetten. Want dan staan ze toch een aantal uur alleen, dat er niemand langs komt.
Maar op de wei laten is ook geen optie ...(hitte, ze staan overdag een paar uurtjes binne)
Ik heb de kanten van de stal nu allemaal hoger gemaakt, maar ook dat heeft niet echt veel nut als meneer en mevrouw er in gaan graven (nee ingrid, je moet ons bed zo op maken

Ik vind het best wel link dus...
En ik snap et ook niet, als je vast ligt, kijk je vervolges toch beter uit? Wodka niet dus... *zucht*