geschoten op onze pony's!!!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Andy_livez

Berichten: 51
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:18

Wij hadden laatst een potloosventer int bos achter onze stal Verward Beetje vage gast natuurlijk maarja. Kheb hem zelf niet gezien (gelukkig) maar er was iemand in de buitenbak aan het rijden, vroeg zich af waarom haar paard niet door de boch wilde, haha. Zag ze die gast staan, vraagt of hij weg wil gaan, toen liep hij weg, en stapte in de auto. De politie deed er nix aan maar goed, hij heeft natuurlijk niemand kwaad gedaan...

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:35

ahh ik schrok echt toen ik de titel las! wat erg zeg! Kan je de pony's niet eens meer rustig op het land laten staan???Er gebeurd steeds wel weer iets!!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:47

He he eindelijk hebben ze eens wat gasten te pakken die dierenleed veroorzaken! Boos!
Ik hoop dat ze een flinke straf krijgen maarja ze zullen waarschijnlijk weer met een waarschuwing vrij komen! Stoom uit je oren
Trouwens zo een balletjespistool behoort ook tot verboden wapens!
Mijn buurjongetje is laatst beschoten met zo een pistooltje en heeft aangifte gedaan,hij had lelijke plekken erdoor en zeer pijnlijk ook nog!
Groetjes Lundi

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:29

Hoe kan je zoiets doen???? Het zal je vriend maar zijn zeg!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:33

Wie doet er nou zoiets?
Hoe komt het ook in je hoofd? Denk je dan, kom laten we die pony's eens gaan afschieten?!
Er lopen maar are mensen rond op deze aarde! Boos!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:56

Ik zit hier bijna te wenen nu ik je verhaal lees. Drie jaar geleden heb ik mijn pony zo in de wei gevonden met een gebroken been en een schotwonde in haar been. Ik weet nog altijd niet wie het gedaan heeft maar diegene die het gedaan heeft, heeft mijn paardje wel van me afgenomen want ik heb haar moeten laten inslapen. Vreselijk dat mensen zoiets doen. Ziek ben ik er van geweest. Dit wens ik echt niemand toe om je paard zo in de wei te vinden. Verdrietig

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:16

Net of de (aso) mensen van tegen woordig geen gevoel meer hebben voor dieren! Teurig verhaal, net als alle andere verhalen, en die van Lientje (verschrikkelijk meis) maar ook in hart van nederland.
Een aantal daagjes terug is er nog een zielig schaap doodgestoken.
En dan maar te zwijgen over de shetlander merrie mét veulen die een mes in haar vagina gestoken kreeg, die vervolgens werd door getrokken naar onder waar bij de merrie bijna haar uier verloor!
En de pony met de mes steken boven het oog, de paarden waarbij lappen vel uit waren gesneden..... hoe halen mensen het in hun hoofd.
Dieren pijn doen, de beestjes hebben geen enkele mogelijkheid van terug trappen...
Ik vind, dat ieder die zo STOER is om deze gruwelijke daden te onder nemen ook maar zo stoer moet zijn om zich zelf aan te geven. Hoe laf kun je zijn...
Meid, verschrikkelijk voor de pony's, echt geluk dat ze niets mankeren en er met een flinke schok van af komen, net zo goed was het erger geweest.
Ik vind dat er iets aan gedaan moet worden... al weet ik niet wat.
Jee, ik leef mee met iedereen die zo zijn pony of paard heeft zien leiden, iedereen die zo zijn pony of paard is kwijt geraakt, alle boeren waar van zijn schaapjes de dood hebben moeten vinden aan het uiteinde van een mes
Dit moet maar eens afgelopen zijn!

Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 16:19

najaaahh wat een stelletje gekken!!!!! :S

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:51

Nou ja zoiets doe je te neit dan ben je dus niet echt lekker! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Mickeylover.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:03

Jurenko schreef:
zijn ze helemaal be-la-tafelt. paarden beschieten Stoom uit je oren


Soms is het best jammer dat de politie er eerst is. ~~}>

Hadden ze, ze even kunnen >;) Blauw oog ~~}>

Ik word echt Misselijk van deze verhalen.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:08

tjee wat verschrikkelijk, durf je bijna je eigen huis niet meer uit! wat een hatelijke wereld zeg! ik denk dat ook van op mijn stal, kan niet gebeuren maar nu denk ik toch ook 2 keer na hoor! zo erg!!!

Sting

Berichten: 12865
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:40

Jeeetje zoiets doe je toh nie! Ook al is het maar met plastic kogels!

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 00:30

Ik schrik ervan!! Ik had dit nog niet gelezen. En ook nog eens zo dicht in de buurt. Ik hoop dat ze die gasten flink op hun donder geven

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:16

wat gemeen zeg!!
het is jammer dat er maar eentje is gepakt!!
gelukkig waren het geen echte kogels
maar plastic kogels vind ook niet goed!!!!!!!!
raar tegewoordig is niets meer vreemd er gebeureen bijna dagelijks rare dingen!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:38

mensen? Dit zijn geen mensen!
Beesten en zelfs dat is nog geen benaming ervoor.

ga op blikjes schieten, op elkaar om mijn part. maar haal dit soort grappen niet uit!

Het begint zo'n beetje normaal te worden om voor je lol dieren te pestenen te pijnigen!!