Schandalig.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 00:09

Ik heb ooit gelezen in de Kampioen dat een auto zonder bordje op e voorruit binnen een half uur op 65 graden zit als het buiten ong. 20 graden is...moet je nagaan!
Ik heb hier in de stad voor we op vakantie gingen ook een hond uit de auto laten halen door de politie, er stond niet eens een raam open en dat beest was echt helemaal naar, ging buiten de auto staan overgeven, echt zielig.
En een kind vind ik ook schandalig, niet alleen de warmte maar stel dat er iets gebeurd?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 00:15

Pauline schreef:
En een kind vind ik ook schandalig, niet alleen de warmte maar stel dat er iets gebeurd?


Wat gebeurd? In Amerika gebeurd dit dus behoorlijk vaak, en die kindjes overlijden dus. Wat mij betreft zouden de ouders keihard bestraft mogen worden, want je maakt mij niet wijs dat je je baby/peuter kan vergeten uit je auto te halen. Vaak is het zo'n zielig verhaal van "ja maar die zijn al genoooeeg gestraft..." terwijl het heel vaak 'toevallig' het gehandicapte kindje is, of het jongste meisje, of zoiets. Ik heb wel eens de indruk dat het niet altijd zo vreselijk perongeluk gaat...

Anne_GTI

Berichten: 18206
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 01:04

Wij zaten met warm weer zelf wel eens op een terras waar de auto dan voor stond geparkeerd met de hond erin. Alle ramen los en een bak water achterin. Stapte je zelf ook in een lekker frisse auto. En je hebt een heel goed autoalarm. Iemand heeft ooit een keer de fout gemaakt door zijn tengels uit te steken naar mijn zonnebril die op het dashboard lag. Hond had hem eerder als hij de zonnebril....