Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gooya schreef:Ik zou als eigenaar wel raar staan te kijken als een verzorgster in één keer weg zou blijven zonder iets te zeggen. Ik zou het niet leuk vinden, en mijn eerste reactie zou zijn: die hoeft niet meer terug te komen.
Ik zou je aanraden contact op te nemen met de eigenaar, en vertellen dat je even wilt praten. In dat gesprek kan je uitleggen waarom je weg bent gebleven. Misschien dat de eigenaar dan begrip heeft voor je gedrag. En zo niet, dan heb je het in ieder geval netjes afgerond. STerkte ermee.
_Snuffie_ schreef:Robin_S schreef:En trouwens, het is niet 'dom' van je dat je bent weggegaan..
Heb je nog wel zin om terug te gaan?
Nouja eigenlijk niet maar ik mis die merrie wel heel erg.

Tigra_ schreef:Ik zou niet meer terug gaan ik zou gewoon opzoek gaan naar een andere.
Hoeveel tijd zit er trouwens tussen het weg gaan en nu?
En wat was er met de eigenaar afgesproken hoevaak zou je komen?
Persoonlijk zou je van mij als eigenaar zijnde niet meer terug hoeven komen je had op z'n minst even kunnen laten weten dat je er mee stopte en om zomaar pats boem te stoppen nee dan hoef voor mij echt niet meer terug te komen.
Bedoel als eigenaar neem je een verzorger om te vertrouwen dat ze komt wat afgesproken is als je dan zomaar ineens weg blijft is dat voor mij echt klaar tenzij je een hele goed reden hebt alhoewel je in de meeste geval op z'n minst een belletje kunt doen en zeggen dat je niet meer komt wegens omstandigheden ofzo.