Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
__Amber__ schreef:Als ze er verder helemaal niks is.. En hij heeft ook niet te veel energie.. Misschien neemt hij je dan wel in de maling. Moet je strenger voor hem zijn of iemand anders er even oplaten. Soms hebben pony's door van als ik dit doe dan gaat ze eraf of hoef ik in eens minder, dan moet je ze soms even aanpakken. Zeg niet dat dit het probleem is hoor..
Ben zelf echt niet van de harde aanpak maar soms... (alleen doen als er echt niets anders te vinden is!!)
femke27 schreef:Op rijles gaan en een instructrice eens laten beoordelen wat er aan scheelt. Overigens hoeft het niet iets lichamelijks te zijn, het kan ook aan slecht tuig of een slechte zit liggen.
peacehorses schreef:Ik rij soms in de les niet vaak , maar binnen doet ie het een klein beetje .Als je les hebt, en je pony bokt veel, dan zou je instructrice toch wel kunnen merken waar dat aan kan liggen of hoe je het moet aanpakken? Anders zou je misschien eens kunnen proberen om bij een andere instructeur een lesje te nemen, kijken of die je wel kan helpen?
horse51 schreef:ik zit ook op les & we hebben het laten controleren of het aan het tuig zou kunnen liggen..
maar dat was het niet. ik heb geen idee hoe het zou kunnen
vriendelijke GR.