Vliegtuig blijft stilstaan,we krijgen eten

Ik en N (dat meisje waarmee ik in het vliegtuig zat) van oohhh oliebol aah eng enzow.. en van ja we moeten wel bij mekaar zitten in de kamer..
Wij uitstappen,op de koffers wachten en in de rij staan voor de balie voor hotelkamers. Er waren maar 2 mederwerkers nog daar(het was 3 uur snachts), nou iedereen dus onwijs chaggo! En ik + N gingen maar op de lopende band voor incheckende bagage zitten, en op de stoelen etc. Nou we moesten dus op een hotelkamer met 2 meisjes die ook onder begeleiding vlogen, ook nederlands maar ze deden zo bitchy. Er was ook een canadeze jongen die zei van "heb je leuke jongens gezien?" wij (beide bezet:P)"nee" Ja er staat er 1 voor je blah blah zegt hij... sukkel

oja en onze ouders waren niet gebeld, niemand wist waar wij waren(mijn moeder belde overal heen maar niemand kon het hun vertellen), dus wij hadden collecht gebeld etc nou dan wisten ze het, en het vliegveld zou bellen waanneer ons vliegtuig ging,als het al die dag ging.. nou we konden er op rekenen dat ie ook de dag erna zou gaan, maar dan zouden we bij de oom en tante van N kunnen slapen(10 min daar van daan) maar toen werden we gebeld; 1 uur vliegen! Wij snel naar het vliegveld(alleen, zonder begeleiding;NERGENS TE BEKENEN) , ingecheckt en toen zagen we N's oom,die nam ons mee naar een eetcafe waar we wat hebben gegeten. Toen naar de gate waar N en ik bijna in slaap vielen, na paar uur wachten zeggen ze dat ze nog bezig zijn met repareren en dat het nog lang kan duren.. Wij dus pissig en weer ouders opgebeld;toch niet te geloven! Nou na een half uur kwam die toch en eindelijk.. om 4 uur zaten we in het vliegtuig! Toen lekker lol gemaakt en we waren zo in nederland,maar jee dat is toch niet normaal!Niemand wist hoe of wat wij en de andere passagiers zaten,sommige zaten trouwens niet eens in een hotelkamer, die moesten op de airport slapen. Sorry voor het lange verhaal en warrig want voor mij is het nog dezelfde dag als vandaag omdat ik niet heb geslapen(paar uurtjes in vliegtuig maar oke). Mijn en N's moeder gaan wel een klacht indienen, we worden gewoon in een hotel gedumpt in Canada en onze ouders en niemand weet ergens vanaf, en begeleiding was nergens te bekennen.
Maar ik ben weer thuis uit canada.. maar ik dacht echt van "ik zit hier vast!!" we waren ook kwaad dus gingen we op de bedden springen