Niet bij stil gestaan.want dat hoor je wel vaker.
Nou goed de paarden waren netjes verzorgt en dus tijd om naar huis te gaan rond een uur of half 3 om om 5 uur te gaan BBQen

We rijden dus de lange straat in waarachter wij wonen en komen op het kruispunt naar ons huis toe.
Konden er niet door!!
Het kruispunt was afgezet met linten en overal politie en brandweer!

Wij al helemaal schrik in ons beentjes,want als er maar geen brand is,want mijn huis staat erachter.
Kijken we nog eens goed,voordat we een heel blok om moesten,zien we dat er een auto in de zijgevel van onze achterburen staat geparkeerd

Nou goed wij helemaal omgereden en onze auto voor de deur gezet,uitgestapt en het hoekje om gelopen om toch maar eens te gaan kijken.
Het was dus zo.
De betreffende auto was vanuit haar parkeervak achteruit gereden en raakte daarbij een andere auto aan de andere kant van de straat.Die geparkeerde auto vloog over de stoepband de bosjes in en vernielde finaal zijn linkervoorband.De bestuurder schrok zo vreselijk dat ze ipv de rem het gas in duwde en weer rechtvooruit vloog,terug haar parkeervak in,maar nu dwars door de struiken zo het huis aan de zijkant naar binnen.
Helemaal in een shock dat mens.
Het verhaal word nog erger.
De bestuurder bleek de buurvrouw te wezen van de bewoners en de bewoners zaten buiten te BBQen omdat die vrouw jarig was vandaag.
Nou lekker dan.Geen woning meer en de visite geen fiets want die zat tussen auto en huis.Ik mijn broertje gebeld om te vragen of hij misschien wat koude schotel mee naar huis wilde,en ik vertelde het verhaal.
Hij zegt,joh dat is bij mijn collega dan,want die woont daar.

Op dit moment is de woning ontruimd en staat de auto er nog in.Hekken erom heen en maar weer wachten tot alles opgeruimd kan worden.Het is zondag dus dan doet niemand dat hier.
Het huis is ook nog steeds niet onderstud,nee dat kan best tot morgen wachten

Het is nu net een toeristen plekje hierzo,iedereen komt kijken.
Het zou je huis maar zijn.Gelukkig zaten de mensen buiten.
De bank stond tegen de muur waar ze naar binnen is gereden en eindigde aan de andere kant van het huis.De hele keuken is uit zijn voegen en die ligt toch echt aan de andere kant van de woning,moet je nagaan hoe de gevel eruit ziet.Alles is gebarsten en zit nog maar scheef op elkaar.
Ergens ben ik blij dat het niet mijn huis is,want je zult het maar meemaken.