Mevrouw heeft een aantal domme gewoontes. Binnen op de poetsplaats kan ik vliegenspray zonder problems opspuiten. Ze staat los, en blijft heel netjes staan. Ik hoef haar helemaal niet vast te houden of iets dergelijks, en geen gespring of gedraai. Buiten is dat echter anders, zowel los in de wei als vast op de poetsplaats buiten. Mevrouw schijt dan vreslijk in haar broek, gaat steigeren, en trekt touwen kapot. En binnen is er niets aan het handje. Wat een tut ook af en toe...

Maar daar blijft het niet bij.
Ook ben ik nu al een tijdje bezig met het oefenen met een touw om haar hals. Nu is ze te rijden met enkel een touw om haar hals.
Nu krijg ik mevrouw niet meer van de poetsplaats af zonder dat touw om haar nek. Hackamore in, of halster. Ik kan me echt helemaal gek trekken, lieve woordjes, snoepjes, zelf achter haar kont duwen, mevrouw vertikt het te lopen. Knoop ik echter een touw om haar hals, en trek daar ligt aan loopt ze gelijk achter me aan.

En rozenbottels eet ze niet uit de hand, alleen uit haar bak.

Om zulke acties kan ik oko zooooooo moe worden!!!!!! Wat een tut ook af en toe!
Hebben jullie knollies ook van die acties? Zulke 'tuttige' acties, waar je moe van wordt?