Achteraf gezien heb ik weinig gemist. Toen ik destijds ging kijken op afspraak waren ze heel gastvrij, maar daar was tijdens de kampweken weinig van te merken. Ze reageerden zeeer kortaf toen ik gemeld had dat ik echt niet meekon omdat mijn pony hoefbevangen was geworden, ik was er ook nog redelijk overstuur van
(een beetje meer meedeleven mag ook wel). Natuurlijk moest het hele bedrag betaald worden (300 euro ofzo). Dat kan ik me opzich wel voorstellen maar het klonk meer als een dreigement dan als; sorry maar dat kunnen we niet minderen.
Het paard van m'n vriendin mocht maar iets van 1 uur per dag (met moeite,) op het kleinste afgezette stukje land. Terwijl ons de indruk werd gewekt dat veel mogelijk was en dat dat echt geen probleem was (beloof het dan niet). Het was namelijk erg heet en in de stallen niet minder.
Er werd flink gedreigd tussen de meisjes onderling wie wie in elkaar ging slaan. (nu kan de leiding hier opzich ook niet zoveel aan doen)
De vriendelijkheid (door de leiding) straalde er gedurende de week niet vanaf.
Wat wel goed scheen te zijn dat was het rijden, de omgeving, en de paarden waren ook erg leuk. Dat is denk ik wel het voornaamste.
Maar waar ik me aan erger is dat ze zo prat gaan op gastvrijheid, veel mogelijkheden, en vriendelijke mensen, goede service alles om je een geweldige vakantie te laten beleven.
Maar een beetje vriendelijkheid is er echt te veel gevraagd!!
Misschien heb ik het gewoon slecht getroffen maar ik moet het gewoon ff kwijt.