eerst bij Binar op bezoek geweest. Zij en haar vriend John hebben een paard gekocht dat een tijdje bij ons op stal heeft gestaan, dus dat was een leuke reden om eens te gaan kijken. Binar en ik hadden elkaar regelmatig gePB'd, maar nog nooit ontmoet.
Met Koko, het paard, ging het super, en Binar en John zijn hard aan het werk om een hele fijne pensionstal op te zetten/uit te bouwen. De nieuwe boxen die we mochten bewonderen, zagen er prima uit, heerlijk ruim, daar zouden veel paarden jaloers op zijn. Ook het feit dat er 8 ha land ligt is vrij uniek hier in de randstad. Uiteraard ook Bizar, het paard van Binar, en een hoop minispul (Shetten e.d.) bewonderd

Daarna naar Ilse, om draver Racer nu eindelijk eens in het echt te zien. Ilse en ik kennen elkaar al een tijdje, mijn paarden heeft ze al gezien, dus het was tijd voor een tegenbezoek. Na slechts één keer verkeerd gereden te zijn

Wat een leuk paard is dat! Een hele mooie, fijn gebouwde draver met een chique koppie, die er prima uit ziet. Hij staat in een prettige buitenbox, en de grote binnenbak daar heeft een hele fijne bodem, het voelde een beetje aan als onze eb- en vloedbuitenbak.
Ik heb ook nog even op Racer gereden. Hij moet nog veel sterker worden (maar hij is ten slotte pas 4!), maar hij heeft hele fijne gangen en een hele zachte mond - Ilse heeft hem dus prima gereden! Racer geeft heel makkelijk na, en hij stapt heel ruim over, daar gaat ze een hoop plezier als rijpaard van krijgen!
Binar en Ilse, bedankt voor de leuke dag! In het najaar ga ik nog eens bij Binar kijken, want die zijn zo druk aan het verbouwen, dat daar vast weer een hoop veranderd is, en Ilse zal ik nog wel vaker zien de komende tijd.
Tot ziens