Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

aafje87 schreef:Stijgbeugelriemen waar je zo doorheen knipt???? Of je vriendin is hééééél sterk of ze waren al van zéér slechte kwaliteit cq zo versleten dat ze het al niet meer lang gingen doen!
Tja voor een euro of €12/15 koop je een nieuw set, ik zou tegen de eigenaar zeggen dat de steigbeugelriem kapot is gegaan en dat je nieuwe hebt gekocht als vervanger.
Gezien ik sterk twijfel aan de kwaliteit van de riemen(of de leeftijd met als gevolg de normale slijtage) zou ik als eigenaar zelfs zeggen dat ik je terug zou betalen maar zou toch wel graag hierin een eigen actie willen zien van een verzorger.
Niet dat ik een verzorger heb maar stel nou dat dat wel het geval was geweest. Dan zou ik echt niet blij zijn als er ineens van die dikke, zwarte riemen aan mijn zadel hingen. Dan zou ik woest zijn, kan ik je vertellen. Of ze nou 15 of 150 euro hebben gekost. De verzorger bepaalt toch niet welke riemen er gebruikt worden?