De eerste week leek ze toch wel heel erg uit conditie, andere keren leek het wel mee te vallen, maar dit keer niet.
Misschien had het wel iets met het warme weer te maken?

Dus we hebben weer rustig opgebouwd, misschien wel iets te rustig. Totdat ze mij een keer alle hoeken van de buitenbak heeft laten zien. En maar door blijven gaan. Vanaf dat moment heb ik haar maar flink aan het werk gezet.
En ik geloof dat ze dat alleen maar leuk vond

Ik was alweer rustig begonnen aan zijgangen, verzamelen en oprichten enz..
Tussendoor heeft Magic 2 dagen gehad dat ze iets minder lekker liep. Niet echt kreupel, maar toch een beetje onregelmatig en dan ook maar 2/3 passen. We hebben gelijk gas terug genomen, maar sinds dien loopt ze alleen maar weer goed.
Misschien dat de primeval wel gaat werken

Woensdag heb ik zelfs mijn eerste les weer gehad. Dit keer wel een half uurtje, normaal reden we een uur. Maar dat redden we echt nog niet hoor!
Mijn instructrice was erg tevreden met hoe ze liep

Natuurlijk zijn er wel weer puntjes waar ik moet gaan letten, maar die zijn er altijd.
Gisteren stonden er 2 van die cavaletti's in de bak (20 cm) en daar heeft mijn zus een paar springetjes over gemaakt. Magic helemaal blij

Vandaag heb ik voor het eerst met S&T gereden. Dat ging nog niet helemaal lekker. Ze was wat slecht aan het been. En dan begint ze te hittepetitten

Verder was ze best braaf hoor

Hier 1 foto'tje van vandaag. Verder waren de foto's net gemaakt op het moment dat ik ga staan in mijn beugels

Ow wat lijkt ze braaf op de foto

Bij deze wil ik graag alle mensen voor hun steun en geduim bedanken!!