Nadat we om 4 uur 's ochtends

Na 3 uur en een kwartier kwamen we om kwart over 8 aan in Uithuizen.
Daar bleek dat de keuring om 9 uur begon ipv half negen en dat we dus een half uur langer hadden kunnen slapen

Na een poosje wachten hebben we Hinke klaargemaakt, waarna we naar het keuringstrerrein zijn gegaan. Na nog even wachten ging ze de ring in, voorgebracht door Joshua.
Na wat stappen en draven mochten ze op volgorde gaan stappen, en Hinke mocht eerst! Daarna moesten ze een voor een de ring in, waar bij ze eerst stil moesten staan, vervolgens nog wat stappen en wat draven.
Er werd niets aan de plaatsing veranderd en Hinke was dus eerste bij de twee jarige merries, met een eerste premie en een beker en een halster

Vervolgens werd Hinke gechipt, waarna we haar weer op de trailer gezet hebben en weer naar huis gegaan zijn. Tussendoor hebben we ook nog even snel Smithsgirl gezien, die toen net aankwam.
Vervolgens zijn we weer naar huis vertrokken. Toen bleek dat ik dus wel kon slapen in de auto, maar was ook wel heeeeeeel erg moe

Nadat we in Bathmen aangekomen waren, hebben we Hinke lekker even onder de douche gezet en daarna in de wei gegooid, waar ze nu lekker samen met Lottie gras eaan het vreten is.
Foto's komen morgen of overmorgen als ik weer thuis ben, aangezien ik ze hier niet naar de computer kan overzetten...