na de markt nog even langs de pony's geweest, eerst shic een knuffel gebracht en een appel. eigenlijk zouden we met m naar buiten gaan maar hij was gister een ijzer verloren dus t kon niet doorgaan. echt jammer, net zulk lekker weer en dan kan t niet....

Daarna doorgegaan naar de andere ponytjes, Anja en Roos buiten gezet en bij de andere paardjes de wei ingegaan. rijden kon niet, Sabina heeft een wondje op dr rug, jolanda is niet superbetrouwbaar als je een tijdje niet meer hebt gereden en op Nina heeft nog niemand gezeten dus das ook niet erg slim he

dus toen maar even gewoon gezellig in de wei geweest en daarna naar huis gegaan.
gister was ik met een vriendin naar de pony's geweest. we zijn meegeweest met Tonny (jongste zoon vd boer) met de wagen en anja en roosje ervoor. was echt gezellig, lekker in t zonnetje gereden de hele tijd en lekker gepraat. genieten dus!!!

toen even wat gedronken bij de boer & boerin en bijgepraat, en toen zijn we nina + veulen uit de wei gaan halen. errug lastig als plotseling alle paarden mee uit de wei willen... behalve t goede veulen!!! }> Toen we ze eenmaal in stal hadden staan zijn we nina gaan poetsen en dr manen uit gaan kammen. pfff wat een werk zeg!! was een tijd niets meer aan gedaan dus er zaten flinke klitten in, er ging ongeveer een halve emmer manen uit!! echt veel! maar gelukkig heeft nien wel een flinke bos dus er bleef ook nog best wat hangen hoor! op n gegeven moment kwam de boer binnen en toen heb ik toch maar eens gevraagd hoe t hengsie heette. hij had m nog geen naam gegeven, mocht ik wel doen!!!
MIKADO heb ik de mooie vent gedoopt, leuke naam wel toch?????
tonny begon er nog weer over of ik op nina wou gaan rijden enzo, maar ze is godsgruwelijk dik. dus heb ik gezegd dat ik t wel wil maar dat ik niet veel tijd heb en dat ik r ook veels te dik vindt. en toen heeft tonny er maar even voor gezorgd dat de boer nina 's avonds/ 's nachts binnen houdt en alleen nog overdag in de wei. scheelt toch best wel denk ik! maar dat gaat dus gebeuren als we weer actief met nientje bezig kunnen gaan. wel gaaf hoor dat ze dat willen doen!!!
dit was ongeveer wel wat ik te vertellen had denk ik voor gister en vandaag....
owja!!!!! ik heb op de paardenmarkt nog een kooi gekocht voor Boerenkool!! echt een leuke, groter dat die hij nu heeft. hopen dat ie er blij mee is nu maar!!